{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.872 visninger | Oprettet:

E-revo 1/10 vs vorza flux 1/8 vs ?? {{forumTopicSubject}}

Hej og godaften RC "nørder" smiley
Skal have mig en større rc her snart, har en e-revo vxl nu, så kunne jo være fint med en storebror til den (e-revo 1/10), men har os set mig lidt varm på en hpi vorza flux.

Dog er det ikke sikkert det bliver en af de 2 modeller, for er der nogle der har andre forslag er jeg åben for dem, den skal mest køre på stranden / klitterne og den får helt sikkert klø når den er ude og køre, så skal jo nok helst være noget ok grej så man ikke skal stå og skrue når man er kommet på stranden for og køre.

Budgettet er fra 3000kr til omkring 6000kr hvis det skulle blive nødvendigt.

Nyt er og foretrække, dog kan en brugt os være ok hvis prisen er derefter.

Så hvad siger i rc sagkyndige folk at jeg skal holde mig væk fra og hvad jeg skal se nærmere efter.

Mvh Bo.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E-revo 1/10 vs vorza flux 1/8 vs ??
  • #1   21. aug 2014 vil foreslå en HPI Savage til det brug der smiley

  • #2   21. aug 2014 Uden at kende super meget til traxxas, har jeg fået den forståelse at det er "legetøj" på den måde at hvis man virkelig vil have en god bil, så skal man købe en pro bil, som feks. agama a8, losi 8ight, eller lign..

    Når du nu siger du skal køre primært på stranden og i klitter, ville jeg nok fraråde dig en buggy, da den nok er lidt for lav og ikke er heeelt offroad nok smiley -

    Umiddelbart ville jeg råde dig til at købe en monster truck, som den torben siger Savage, Men du kunne dog også få stor glæde af en truggy -

    Kort forklaret forskellen er at truggy kan også dreje når den er i fart, den er dog en smule lavere end mt. Meen det kan man godt ændre på smiley

    Jeg har selv en MT og en truggy, og umiddelbart så er det vildt fedt at køre det helt ujævt terræn med forholdvis lav fart og ligeud med min MT, Men hvis det er lidt mere plant og med hop, synes jeg altså at truggyen er federe, pga den ligger bedre i luften, og du har en million gange mere styring i bilen smiley

    Foreslag til truggyer:

    Losi 8ight-T 3.0 eller 2.0 E
    Agama tror jeg også er heeelt udemærket, udfra Team Rc THY utallige videoer smiley
    Derudover har tamiya lavet en som er til salg pt for 2500kr den virker også ret fornuftig, specielt til prisen, men jeg kender dog ikke noget til bilen, kun at ham der sælger den vidste har ok styr på RC smiley

    Foreslag til MT:
    Savage
    robitronic hurricane(mindre kendt, men super fed, har den selv)
    MT4(mener jeg den hedder)


    Men alt i alt, ville jeg råde dig til at købe noget ordenligt fra start, - Så i stedet for en traxxas til 4000 fra ny så køb noget brugt pro bil, ofte for man mere bil for pengene.,
    Derved ikke sagt at traxxas er en dårlig bil, tror bestemt de laver nogen sjove biler!, det er bare ikke samme kval. men det er nok en menings sag tror jeg smiley


  • #3   21. aug 2014 E-revoen er klart at foretrække fremfor Vorzaen, til det du skal bruge den til. Jeg har selv haft et par Revoer, og det er en ganske fin bil.Nogle vil sikkert kalde dem legetøj, men det er alt RC jo, så det giver jeg ikke meget for.

    Men hvis det skal være nemt og tilgængeligt med reservedele og opgraderinger, så køb en E-revo, E-maxx eller en HPI Savage Flux. Personligt er jeg til E-maxx'en, men det er en anden historie.


  • #5   21. aug 2014 Ja en savage er os et godt bud, men vil gerne "flyve" lidt med den os hehe, og der tror jeg en vorza er bedre?

  • #7   21. aug 2014 I dit tilfælde.
    Så vil jeg også kigge efter en Traxxas E-revo eller en HPI Savage.
    E-revo er lidt "plastic fantastic" MEN det er netop dette som gør at den holder så godt og klare så mange tæsk.

    HPI Vorza Flux kan slet ikke samlignes med pro biler eller noget der omkring.


  • #8   21. aug 2014 Køb en flyver hvis du vil flyve smiley
    Ellers gør som Jesper foreslår - Køb en E-maxx, E-revo eller HPI Savage flux.

    En Buggy/Truggy hører hjemme på bane, grusvej eller kortklippet græs - ikke stranden.


  • #9   21. aug 2014 Jeg har selv en Savage HP. Det jeg gør når jeg vil køre "truggy" er at jeg skifter hjul til Proline Badlands. Og til ultrabash (10-15m hop) så et det Proline Trenchers 3.8"

    Badlands sænker den lige præcist så meget at du kan køre hurtigt uden den vælter, samtidig kan den tage nogle fornuftige hop.
    Trenchers gør den meget nemt at styre i luften til front/backflip, og mest vigtigt, bløde landinger. Men her vælter den så tilgengæld nemt i sving.
    Jeg ændrer ikke på støddæmpere mv.

    Se evt. den video jeg har på min profil, der er et par gode lange hop imellem. Eller bare youtube efter savage jumps.

    Hvis det er en savage du går efter så kig efter om den har en eller flere upgrades:
    - HD Drive gear (Skift med det samme hvis den ikke har !)
    - Bullet proof diffs (Skift når de går i stykker)
    - RPM A-arms (Skift når de går i stykker)
    - Integy rear hub carrier (Skift når de går i stykker)

    Den er ret svær at destruere med disse upgrades smiley

    Mvh. Bo.


  • #10   22. aug 2014 Jeg vil anbefale e-revoen, den er lavet til hobby brug til bla strand og grus.

    Mit loft er fyldt med pro biler i 10000 kroners klassen, de bruges sjældent, jeg køre oftes med langt billigere biler, de er nemlig sjovere for mig, der hvor jeg køre.

    Lad bare folk syntes det er en legetøjs bil, i min optik er den ikke mere legetøj, end mine bane racere.
    Traxxas er bygget til formålet, og jeg er overbevist om at den revo bliver du glad for.

    Til den seriøst hobby køre, som ikke har intentioner om at køre på racerbane, vil traxxas altid være et super valg.




  • #11   22. aug 2014 den nye model E-revo. BL er nu 100% vandtæt, og har det helt nye Bluetooth TQI system, så du kan køre med telemetrien, uden din tlf. skal side på senderen.. det sku da nice, og så kommer der app til android også nu.. smiley

  • #12   23. aug 2014 E-revo all the way.


  • #14   23. aug 2014 https://m.youtube.com/watch?v=49KE4OZVnQ8
    Lad os lige få sat på plads at alt rc er legetøj og at noget er mere holdbart og avanceret end andet...


  • #16   23. aug 2014 Forstår 100% hvad du mener, men svaret var mere baseret på hvorvidt traxxas var legetøj i forhold til alt andet hobby rc. Jeg prøver bare at sige at hvis en hpi vorza ikke er legetøj, syntes jeg ikke man kan sige at en revo til 6500,- er legetøj smiley

  • #17   23. aug 2014 Alt hvad der ikke anvendes i professions- eller skafnings øjemed, kan vel betegnes som legetøj. Så med mindre dig og Junior holder en månedsløn ved at køre RC, vil jeg mene at I er ude at lege.

    En 4-årig dreng finder sikker lige så stor glæde i sin fætter BR til 99,- som du gør I en Losi til 8000,-

    Jeg har +275 fjernstyrede biler...... Og det er legetøj hele skidtet smiley



  • #18   23. aug 2014 Dennis, Fuldstændig enig, Meen Det er vel ligesom amatører der går til badminton, Jeg har saaatme lagt penge i at få en dyr og ordenligt katcher osv. Dette udstyr kan på ingen måder sammenlignes med at gå ned i br og købe en haveketcher, smiley - Men det er jo kun en "fritidshobby" for mig at spille badminton smiley
    Så der er vel lidt forskel på hyggekørsel i haven eller klubkørsel på trods af vi gør begge ting for at at "underholde os selv"

    Derudover, Så Kan man vel kalde de biler der bliver brugt i amerikanske pro løb som værende professionelle biler, udviklet til at køre bedst muligt og vinde mest.

    I USA der er en del som lever af at køre RC på pro niv. Disse kørere ser du ALDRIG deltage i et løb med en traxxas eller lign "legetøjs" bil.

    Så forskellen er der vel lidt alligevel?,

    Traxxas og lign(havebiler): bygger biler med formål at give sjov og spas i haven og lign. steder.
    Konkludering, bygger sjove gode biler, til hygge kørsel, i lidt tid med blandet kørsel(små hop, grus osv.) mange gange ligeud kørsel smiley

    Losi, Mugen og lign(turneringsbiler): Bygger biler med det formål at give de bedste kørere den ALLER bedste turnerings bil overhovedet, Til en bane.
    Konkludering, Bygger gennemtænkte baneracerne som er gennemtænkt ned til mindste detalje, de er gennemtestet på baner, de er bygget til at blive udsat for en kontinuerlig belastning i længere tid ad gangen, det er her MEGET vigtigere at bilen kan køre i længere tid stabilt end i forhold til "havebilerne".

    Samlet konkludering:
    Ja, der er forskel på en såkaldt "probil" og en "legetøjsbil" -

    Probiler er bygget til professionelle kørere såsom marc reinhardt(TC) etc. og deres lidt mere "avancerede behov" for en mere stabil og køreteknisk bedre bil. i forhold til at køre turneringer.

    Legetøjsbilerne er bygget til amatører der skal have det super sjovt i haven. de er ikke videregennemtænkte i niv med probiler i forhold til vægt, styring osv.. De kan ofte køre hurtigt, hoppe fint, og lave hjulspin osv smiley

    Prisen på en ny legetøjsbil RTR koster ca. 3000-5000 kr. (brugt: 1000-3000 kr)
    Prisen på en ny probil RTR koster ca. 8000-10000 kr. (brugt:3000-6000 kr)

    Brugte pro biler: Er ofte godt vedligeholdt og er blevet skiftet med reservedele løbende.
    Brugte legetøjsbiler: Ofte er det kun de nødvendige reservedele der har været skiftet, altså er rigtigt mange af tingene brugt og halv dødt på bilerne.

    -------------------

    grunden til mange siger at en pro bil er bedre køb end en ny legetøjsbil, er pga. brugtpris pro er nogenlunde den samme som en ny legetøjsbil, men pro bilerne er ofte i en helt andet kaliber i forhold til hvilke komponenter der er i bilen, altså vil mange vel mene at man vil få en "bedre" bil af at købe en brugt probil.

    Men vigtigt af alt er vel:

    Hver mand, sit behov.
    Bor du ved siden af en have, og du har tænkte dig at lave et hjemmelavet hop, eller lign. Så er der sku nok ligeså meget leg i en legetøjsbil som i en probil.

    Men er du lidt i tvivl om du måske kunne finde på en dag at prøve at køre på en bane eller lign. Så ville ens behov helt klart blive dækket bedre ved at købe brugt probil smiley


  • #20   23. aug 2014 Salkin, du beskriver den første del af min besked(det med henvisning til badminton) perfekt smiley

    Man gør det til hvad man vil smiley


  • #21   24. aug 2014 Rolig nu drenge, pro gutterne leger også med biler, jeg har personligt afholdt race mellem 2 reagerende verdens mestre i løb med legetøjs bil.

    Sidst da Rheinard, var på besøg hos mig, snakkede vi om legetøjs biler, spillede fifa og drak rødvin

    Termen er generelt mellem os "playing with toy cars"

    I min verden er det hele legetøj, andre må gerne have en anden mening, men comeon its only toycars


    profilbillede
  • #22   24. aug 2014 Grinern nok reference, :), ved du hvad marc f.eks tjener på at køre ? --

    Men ja selvom du kalder det legetøj, er det nogen som tjener STORE penge på en konkurrence del i det legetøj.,-

    men ja, Alt i alt, med skyklapper på, er det hele jo legetøj, badminton ketchere, RC biler, fodbold mm. Det er jo i realiteten alt sammen skabt af en grund, underholdning.


  • #23   24. aug 2014 Nåh hvor sødt. Salkin leger at han er voksen og kører rigtigt racerløb smiley

  • #24   24. aug 2014 Lige en detalje. Da der blev kørt Pro MT race i USA, nappede Revoen som regel 7-8 ud af 10 pladser i top 10, og Losi's LST de sidste smiley

    Sjældent Losi eller andre for den sags skyld var i top 3.


  • #26   24. aug 2014 "Der er bare nogle voksne, der ligesom har lidt et identitetsproblem omkring det faktum, at de kører fjernstyrede biler, både eller flyver helikopter."

    Citat Salkin.

    Mon ikke det er de lidt selvhøjtidelige, der har et identitetsproblem og ikke tør vedstå sig at de leger smiley


  • #28   24. aug 2014 Her er det reagerende 1-8 offroad buggy vm tittel holder, robert battie, som kør med model gravko

    Vi kalder ham bare gringo


    profilbillede
  • #29   24. aug 2014 Men superseriøse kontakt forpligtelser kender jeg slet ikke til, et af de firmaer som sponsorede aller flest rc offroad i kører i Europa i 2012, var et firma som slet ikke fantes, et komplet opdigtet et alle var bare med på legen.


    Men for mig er det fair nok man går op i det med liv og sjæl.

    Men alle de racere jeg kender som lever af det er afslappede pisse fine, og langt fra død seriøse racer køre.


    Beklager emnet kørte ud af et spor.


  • #31   24. aug 2014 Jeg et sku meget enig i det du skriver salkin, så jeg gider ikke skrive en lang gengivelse af dine ord,.

    For at drage sammenligning igen,. Hvad så med badmtinton i haven og i hallen, er det så også begge ting leg, eller er det ene på et mere seriøst konkurrence plan ?

    Og hvad de lavet i fritiden er vel kun et tegn på at de er glade for den ting de tager seriøst,.

    Wingman, hvor mange penge får feks Marc reinhardt for at vinde et stort løb i USA,? (Idag går alt op i penge)

    Hvad angår mt Pro løb, så har keg aldrig hørt im dem,. Så det kender jeg ikke det store til,. Meeeen det lyder en anelse underligt at der skulle være den store interresse i det, sikker på det ikk mere er en sjov tillægskonkurrence smiley

    Derudover er det jo aldrig nogen som har sagt legetøjsbilerne er dårlige,. De kører nok også bedre end mange bane biler i haven, pga de kan gå på to hjul, lave en masse hjulspin og wheelies osv smiley


  • #32   24. aug 2014 Jeg tror bare jeg trækker stikket.

    Tobias.
    Hvorfor vil du gerne vide hvad de tjener?
    Jeg aner faktisk ikke hvad Marc for i løn, formentlig ikke vild meget. Jeg vil gætte på ca det samme som en skolelærer.

    Jeg ved hvad mange andre får, men jeg er ikke sikker på at det er noget man skal offentliggøre her.

    Nogle store navne træner 0.- pr måned, bla en dobbelt europamester i den største klasse.

    Og fx hagberg arbejder på et lager og juhu levenan som også er multi mester på tværs af klasser er kørelærer...

    Jeg er heller ikke sikker på at vm er fyldt med fordrukne tosser, jeg siger bare at kontrakt forpligtede superseriøse køre maskiner fra kæmpe rc fabrikker er der langt imellem.

    Jeg kan ikke lige komme i tanke om nogle, i alt fald og jeg kender mange.

    Kan vi lukke den her inden det går i hårknude?


  • #34   24. aug 2014 Tobias -
    RC år nul, var ikke det år du fik din Truggy.
    Gør dig selv en tjeneste og sæt dig lidt ind i stoffet, før du begynder at øde af din viden. Dine indlæg kommer til at fremstå en kende ignorante og det er da skammeligt, når du sikkert er en intelligent dreng.


  • #35   24. aug 2014 Ja, hold kæft i snakker......


    Hvad handlede emnet om til at starte med? Hvorfor snakker vi alle nu om pro rc kørere?


  • #36   24. aug 2014 Emnet handlede om hvad LEGETØJ jeg skulle købe, jeg skal skam ikke leve af det, har et fint job allerede smiley

    For mig er det ikke andet end legetøj om den koster 30.000kr eller 1500kr!! Så snakker vi ikke mere om det smiley


  • #37   24. aug 2014 Ok, jeg ville vælge en E-revo af de to du foreslår smiley


    Jeg er enig med dig! Alle fjernstyrede biler er legetøj! Om man tjener $1000 i timen eller ej! BASTA!


  • #38   24. aug 2014 Ja det er os den jeg er mest til tror jeg, så skal jeg bare have fundet en nu, syntes det er rimelig peberet for en ny så bliver nok en brugt jeg går efter.

    I skal have tak for alle jeres input smiley


  • #39   24. aug 2014 Ikke for at Starte den igen eller noget men vil dog lige på trods af keg ikke har været på idag, have lov at forsvare mig imod det .... Dennis fyrer af., smiley

    Wingman,: jeg spurgte om hvad han fik for at vinde et løb smiley pga nysgerrighed og fordi det ofte er "pengene" der fortæller om hvor højt seriøsitet der er på et plan smiley så hvis penge præmien var 1000 kr så var det nok begrænset hvor stor Pro delen alligevel var, men nu ved jeg at han ikke kun får 1000kr, ved dog ikke hvad præcis men et væsentligt højere beløb.

    Dennis m: fint du gerne vil Lege voksen eller hvad du nu prøver., godt for dig,. Kald mig arrogant som du har lyst,. Men nævn et sted hvor jeg har påstået noget som jeg ikke har vidst., så stop det der pis med at jeg er utroværdig og at jeg ingen forstand har, du kender intet til hverken min rc baggrund eller livsmæssige baggrund.,

    Men jeg vil give dig ret i at mange taler lort herinde, men vil bestemt ikke kalde mig selv en af dem , måske du skille prøve at kigge lidt ind ad på det angreb du kom med der.

    Hvis du har andet i denne sag kan du skrive til mig privat, medmindre det har noget at gøre med at du vil hænge mig ud for noget pis, så kan vi sagtens tage den offentligt så folk kan følge med og selv denne dem deres indtryk.,.,

    Men Bo, endnu engang prøv at læs den første kommentar, jeg synes jeg kom meget godt rundt om det der., ang forskellen på sportsbiler(probiler) og legetøjsbiler


  • #40   24. aug 2014 Derudover må du have held og lykke i jagten på en bil smiley - Du er velkommen til at skrive hvis du har nogen spørgsmål, så skal jeg svare på det jeg kan, eller sende dig videre til nogen som måske kan svare for dig smiley

  • #41   24. aug 2014 Endnu en ævl og kævl tråd på rcg...

    Vælg revoen, HPI er noget skrøbeligt dingleværk!



  • #42   24. aug 2014 Wingman - kan du ikke lige dele et youtube link med et stævne på seriøst plan i MT - kan sku ikke rigtigt finde noget - og blev lige lidt nysgerrig på hvad det var smiley

  • #43   24. aug 2014 Tobias - kan du ikke droppe alt det der??

    Jimmy - smiley


  • #44   24. aug 2014 Hej Tobias, jeg har lige læst den første post igen du kom med, og til din seneste er det hele for mig legetøj, noget er dyrere og mere holdbart end andet, nogle kalder det pro hvilket er ok for mig.

    Tilbage til emnet:Det er en buggy jeg søger, og gerne en der kan køre min 6s da jeg da ikke skal ligge bag mine venner der kører e-maxx med 6s smiley dog er sådant en mt4 os fed dog er jeg bare bange for jeg bliver træt af den hvis den bliver kørt rundt om med deres e-maxx, hvad koster sådant en losi? evt link hvor de kan købes (foretrækker nyt)


  • #45   24. aug 2014 Navi - ligegyldig kommentar, god dag smiley

    Bo C - jeg vil sige en mt4 på 6s bliver ikke rykket rundt af en E max, de er nok nogenlunde Lige fine, nogen ville nok mene at mt4 var bedre kval men begge er beregnet til at have det fedt rundt omkring huset smiley - hvorimod losi truggy'en måske mere et bygget til bane, men grundet den er lidt højere synes jeg at den er super fed som basher også, pga den generelt kører bedre smiley men en losi eight truggy vil du give emax baghjul,. Men mt4 vs emax, tja det et sku nok nogenlunde det samme smiley

    Traxxas er bestemt ikke dårligt - det er bare mere henvendt til sjov rundt omkring., hvorimod de der truggyer er lidt mere bane minded smiley

    Jeg købte en hurricane robitronic forholdvis billigt,, den er jeg super glad for, den holder rigtigt godt, men hvis jeg gir den fuld spade går den på baghjul og jeg har kun kørt 4s smiley

    Tror de fleste monstertrucks køre nogenlunde ens hastighed topfart smiley
    Men truggyer køre hurtigheder smiley


  • #46   24. aug 2014 Hov undskyld så ikke du skrev buggy,. Jeg ville klart fraråde dig en buggy, hvis din plan er at køre rundt på en græsplæne og lign,. Den er slet ikk høj nok, så det bliver evig bæ for dig, pga du ikke kan køre der ordenligt smiley

    Jeg kørte 1on1 imod en buggy vorza han kørte 6s jeg kørte 4s - vi kørte henover en fodboldbane.,- han endte kun liiiige præcis med at vinde, på trods af at hans vil burde kunne køre meeeeget mere end min, og at hans er bygget til at køre hurtig., men problemet lå i at græsset var for højt, og det gav ham så meget modstand at gnave sig igennem smiley så det fortæller lidt om det jeg siger ovenover - men det er jo dit valg og hvis du vil have en buggy, skal du tage en buggy, også ville vorza ikke være en dårlig ide til bashing smiley


  • #47   24. aug 2014 Hvis du skulle have losi, skulle du nok købe brugt, da det nyt ofte kommer til st koste meeeget hehe smiley

  • #48   24. aug 2014 Sådant en losi truggy ser skam fed ud, kunne os være et valg, hvad ligger de i prismæssigt ved du det? smiley

  • #49   24. aug 2014 Altså jeg har samlet skudt ca 4000kr afsted på min, men det er også inkl, skruesæt, olie til støddæmper og diff, plus diverse småting smiley -

    Jeg købte en roller nitro, et kit og el, også da jeg fik den gjorde jeg den helt i stand og så monterede jeg el, min står næsten som ny smiley


  • #50   24. aug 2014 Tror de kan finde dem brugt på el herinde til omkring 3500-5000kr smiley

  • #51   24. aug 2014 Ok tak for dine imput. jeg må gå i tænkeboks også se hvad LEGETØJ der bliver købt ind haha, dog er sådant en vorza stadig højt på min ønskeliste smiley

  • #52   24. aug 2014 Pis, så du var fra Jylland, ellers kunne vi have mødt, aå ville du kunne prøve, buggy vorza, truggy losi og mt hurricane smiley

  • #53   24. aug 2014 Ja der er langt fra nordjylland for og lege lidt rc jo haha smiley

  • #54   24. aug 2014 Hehe i dit tilfælde så ja, så skal du tænke over hvilket leeegetøj du skal have :b haha

    Og vorza er bestemt ikke en dårlig bil., den er sku vild, min ven er super glad for sin smiley


  • #55   24. aug 2014 Ja lidt måske haha :b - btw den holder til vildt meget en vorza, min ven har saaatme taget nogen vilde crash, uden der skete det store:)

  • #56   24. aug 2014 Ja jeg må lige bruge noget tid her en af de næste dage på og se fordele og ulemper ved en vorza, og sådant en losi som du har ser os ud til og ville gøre sig godt i klitter, den er jo meget lig en revo eller hvad?

  • #57   24. aug 2014 Ja det burde du, for din pungs skyld haha :b jeg endte med at købe 4 biler fordi jeg ikke helt kunne bestemme mig:b - men losi'en er saatme lækker,. Synes tydeligt jeg kan mærke forskel på kvaliteten, den kører rigtigt godt og den ser bare lækker ud :b haha -
    Jeg ved ikk helt om jeg ville sammenligne den med en revo,., umiddelbart tror jeg en revo er lidt anderledes opbygget i forhold til hvilke type kørsel den skal køre,. Men ved ikk så forfærdeligt meget om en revo smiley men en ting jeg er ret sikker på, det er at du finder mere plastik på en revo end i en losi hvis du forstår hvad jeg mener, losi ny pris dobbelt af hvad revo'en koster smiley


  • #58   24. aug 2014 Klitter, der tror jeg at begge biler vil gøre det godt, men måske jeg havde valgt en MT i stedet, da de altså er bedst at køre det der helt ujævne terræn, både buggy og truggy har liiidt behov for noget fladt inden hoppet, hvis du kan følge mig smiley

Kommentér på:
E-revo 1/10 vs vorza flux 1/8 vs ??

Annonce