{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.053 visninger | Oprettet:

En lille Historie jeg lige havde lyst til at dele {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen,

Jeg skriver dette, da jeg tænkte nogen kunne finde det spændende også måske en lille opfordring til de af jer derude som ikke har prøvet at køre rc på bane før smiley

Jeg er startet med at køre lidt rc igen efter en laaaang pause, jeg havde primært kørt lidt ude i det fri og på forladte bmx baner indtil at en fyr der hed Claus skrev til mig, Han fortalte mig at jeg skulle prøve og tage ud at køre med ham på deres bane i Bjæverskov.

En ven og jeg blev hentet i Roskilde af Claes hvorefter vi kørte til SOS modelbilklubben som ligger i Bjæverskov.
Det var en super fed oplevelse at prøve og køre på bane, Derudover var Claes super god til at give os lidt tips og vejledning i forhold til banen og det tekniske,. ´Jeg tror vi endte med at køre i ca. 3-4 timer. Det var virkeligt nogen sjove timer smiley

Bare på en dag synes jeg at man fik en del bedre forståelse for sin bil, jeg kunne klart mærke fremskridt fra den første runde(kvarte runde^^) til min sidste runde. I starten havde jeg en del problemer med at finde ud at at holde bilen på hjulene og ikk taget, da jeg havde tendens til at give den liiidt for meget gas,. Men da jeg fik lært at styre mig, og fik et lidt bedre overblik over banen synes jeg klart at jeg kom længere og længere uden at vælte smiley

Grunden til at jeg skriver dette indlæg er på baggrund af at jeg et par dage efter min tur, ville ud at køre igen, Min ven og jeg tog vores biler og gik derud af for at finde et sjovt sted at køre, men lige pludselig var intet bare godt nok,
Tror begge vi blev enige om der, at vi nok blev nød til at finde en bane at køre på fremover, da det efter vores mening klart var sjovere end at hygge rundt i naturen og finde et enkelt eller to hop, hist og her ! smiley

Så til jer som ikke har prøver at køre på bane før, i burde virkeligt prøve det, Det er noget helt andet, efter min mening, så er det klart et par timer værd at prøve det, smiley

---

Som en lille ekstra note.
Vil jeg da lige sige tak til Claes fordi at han tog sig så godt af os, og så vi jeg klart anbefale alle nye som gamle, prøv at tage et smut forbi SOS RC klub, som ligger i Bjæverskov nær Roskilde - De har en super sjov bane og nogen fine forhold, pit, lufttryk, strøm, lys osv. Masser hop og banen er næsten lige blevet vedligeholdt,
Derudover virker de til at være nogen rigtigt rare mennesker dem der holder til derude, så hvis man har behov for lidt hjælp så tror jeg også saaagtens at det kan lade sig gøre, Claes var i hvert fald flink til at hjælpe os.

Håber i alle får en god Onsdag smiley

--

Link til sos rc klub:
http://www.sosrc.dk

Video:
http://www.rcgalleri.dk/video/diverse_rc/20244-sos_rc_bjaeverskov

Billeder:
|
\/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En lille Historie jeg lige havde lyst til at dele
Kommentér på:
En lille Historie jeg lige havde lyst til at dele

Annonce