{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

Onroad bil {{forumTopicSubject}}

Jeg vil have købt mig en onroad bil både til drift og alm kørsel.

Jeg har ikke prøvet nogle af delene før.

Den skal kunne rykke lidt fra land:)

Hvad kan i anbefale?

Jeg faldt for eks lige over denne
http://holte-modelhobby.dk/biler-fjernstyret-elektrobiler-road-sprint-flux-2010-camaro-p-28839.html


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Onroad bil
  • #2   17. nov 2014 Hvis du vil smide ca 2800 i et eller andet, så tror jeg jeg ville vælge noget brugt, xray. tamiya eller lignende, og du burde kunne sammen sætte en fin bil til de penge, måske endda billigere

  • #3   17. nov 2014 Prisen er også i den høje ende af hvad jeg har..

    Mange her inde anbefaler også tamiya men alle jeg kan finde kører kun 30 km/t hvilket er alt for lidt.. Laver de ikke brusless?

    Har også overvejet sniper men kan se den ikke for mange gode ord med på vejen?? har ikke rigtig forstand på det..


  • #4   17. nov 2014 jeg har en Tamiya Ta05 Ifs Onroda/drift bil.
    med Votex Bl motor kit og savox servo og Lamborghini karros.
    Skirv privat for billeder..

    Har også denne til endnu billiger penge.
    http://www.rcgalleri.dk/marked/rc-enhed/129091-bil-tamiya-ta05


  • #5   17. nov 2014 Tjek evt min hpi som er sat op til drift samt har en rimelig hidsig brushless sæt

  • #6   17. nov 2014 Jeg er nok mest til nyt.. hvis det er brugt skal den være RTR og i god stand.

  • #7   17. nov 2014 Tamyia 416, eller xray t2-t3, eller andet med kulfiber bund mm,, måske kan du lokke en her fra forum, til at sammen hjælpe/sætte en bil sammen til dig,hvis den skal være RTR,,

  • #8   17. nov 2014 HPI'ern er en fin vogn at starte med - men til den pris kan du godt finde en brugt her - so de andre skriver.
    Snitterne fra TT-01 og Sniper - for slatne smiley


  • #9   17. nov 2014 Jeg syntes det er svært at finde ud af hvad man skal have da jeg ikke har forstand på det..

    Hvis nogen kan linke til noget så kan jeg godt selv finde ud af at samle det men aner intet om hvad der er godt og hvilken motor osv man skal have og om hvad der passer sammen??

    Så skal jeg vel også have købt sender og modtager som jeg heller ikke ved noget om..

    Ved godt man for hvad man betaler for men skal ikke køre løb eller noget så det behøver ikke koste kassen..


  • #10   17. nov 2014 kig og snak med Hobbykarl.dk han har nogle HPI som kan bruges til begge dele og de rykker bare (Sprint 2, E-10, osv) du skal bare skifte dæk også køre det bare der ud af...

  • #11   17. nov 2014 e10 er med børstemotor så tænker ikke den er for vild?

    Sprint 2 flux er op til 2s. Er det hidsig i sådan en bil? Min offroad er med 3s. Er der forskel på onroad og affroad med hensyn til farten?

    Hvad er forskellen på bæltedrevet og alm kardantræk? Rent teknisk?


  • #12   17. nov 2014 ja E-10 er børste men den har virkelig god fart alligevel men ellers kan du skifte esc og motor når du vil have mere fart... tager også 2 s lipo og kan køre i 2-3 timer på et 5000mah 2 s lipo...

    2 s Lipo er fint til onroad eftersom der tæller vægt lidt mere end offroad og ja der der stor forskel på fart fra onroad til offroad...

    Bæltedrev er en del bedre i det lange løb eftersom det kan være lydløst og giver en del bedre træk samt et blødere start træk og kan justeres på krys og tværs samt er der mindre slid på div dele, hvorimod kardantræk kan støje lidt og giver træk på en anden måde, (temmelig hårdt start træk på nogle modeler) også giver det slid på tandhjul samt kan de knække hvis man giver sine biler tæsk(som jeg gør) , , men nu vil jeg ikke gøre mig klog på forskellen mellem bælte og kardan træk eftersom jeg selv er ny i bælte træk...

    men prøv at give hobbykarl.dk et kald så kan han give dig den fulde forklaring og alt det hjælp du har brug for til dit endelige valg af bil...


  • #13   17. nov 2014 Mange tak for hjælpen:). Det vil jeg gøre:)

Kommentér på:
Onroad bil

Annonce