{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

Shop RC Models {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har handlet med Shop RC models i Grækenland fornylig?

Kan se der tidligere er nogen der har haft held med at handle der, men jeg undrer mig lidt over at de beder om firma-navn og moms-nummer for at blive oprettet. Er deres billige priser mon baseret på at de sælger uden lokal afgift fordi de sælger til et firma i udlandet?

Er der nogen der har handlet der som "privatperson" og hvordan har I gjort det uden at give firmaoplysninger?


Kommentarer på:  Shop RC Models
  • #1   26. nov 2014 Jeg har handlet hos ruberkon.com et par gange,senest for 2 måneder siden. Jeg har ikke oplevet det du beskriver. Men momsen blev først vist da jeg skulle betale.

  • #2   26. nov 2014 Men det er så også en anden forretning.

    Hos Shop RC Models ser det ud til at de vil have moms-nummer mv for at kunne oprette en konto, og dette er jo typisk hvis man som firma handler uden lokal "moms" fra andre EU-lande.

    Jeg ved at der er firmaer der har fået problemer med at handle med private over EU-grænserne hvis deres handel med andre lande bliver en for stor del af deres forretning, for så SKAL de tilsyneladende kunne sælge med dansk moms ligesom f.eks Zalando.dk og Thomann.dk gør selvom varene kommer fra Tyskland.

    Da dette er for besværligt for de små forretninger forsøger de så at komme om ved det ved "kun" at handle med registrerede firmaer i udlandet, for så må de sælge helt uden "moms" (eller hvad det nu hedder i de forskellige lande).

    Men jeg vil godt vide om der er nogen der fornylig er blevet oprettet hos Shop-rc-models.com uden at opgive moms-numre mv.


Kommentér på:
Shop RC Models

Annonce