{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.436 visninger | Oprettet:

magnus N
magnus N
Tilmeldt:
13. nov 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10

ny rc bil hvilken? {{forumTopicSubject}}

hej smiley

jeg har besluttet mig for at købe en rc igen jeg ved bare ikke hvilke, før i tiden havde jeg en fg marder 26cc som jeg egentlig var glad for , men jeg havde ikke penge til at holde den kørende. så jeg tænker lidt jeg måske vil have en marder igen, men jeg har også kigget på en fg baja buggy og en hpi baja 5b. jeg har hørt at der ikke bliver lavet reservedele til marderen mere er det rigtigt? og hvordan køre en hpi baja 5b har aldrig prøvet en? og hvad med fg baja buggy hvordan er sådan en og lege med? i bunf og grund spørger jeg faktisk bare hvad i fortrækker, HPI eller FG biler, det skal siges jeg ikke har tænkt mig at stoppe alt for mange penge i opgraderinger på den så i skal ikke sige HPI fordi de er fede og køre med når man har ofret i første 5000 på den i opgraderinger. kom gerne med jeres meninger, holdninger eller egen personlig erfaring. hvis i tilmed har nogle billige biler til salg (2500-3000, hvis det kan lade sig gøre) så vil jeg være meget taknemlig tak på forhånd og god aften derude smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny rc bil hvilken?
Kommentér på:
ny rc bil hvilken?

Annonce