{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fg baja brændstof ?
  • #3   17. jan 2015 Ok tænkte ellers at ellers må jeg bare fylde lidt ekstra olie i aspen benzinen

  • #5   17. jan 2015 Vil du blande din aspen benzin op med mere olie så bør du bruge aspen 2 takts olie.

  • #6   19. jan 2015 Har de godt af at køre på 99 v-power? Med 2 takt olie selvfølgelig

  • lars D
    lars D Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 36
    #7   19. jan 2015 Ja V power er nok det bedste, med ordentligt olie(Shell advance m) i efter min mening...

    Jeg kører selv omkring 4% og har oplevet at køre en hel finale med en stempelring der sad fast fordi den havde drejet sig så mellemrummet i ringen satte sig fast i udstødningskanalen.
    Ringen var bukket i kanterne og slebet godt der, motoren tikkede og havde svært ved at holde sig i gang, men hverken stempel eller cylinder var revet!!!

    Ulempen er at tændrørene dør hurtigere med den federe blanding, men til gengæld kan jeg køre 1-1.5 sæson på en motor.


  • #8   20. jan 2015 Nu tænker jeg det er jo stort set kun stempel og ring der bliver slidt hvor tit skifter i stempel Ca? Resten af motoren bliver jo ikke rigtig slidt? Måske nogen nye krumtaps lejer i ny og næ? Eller skifter i bare kværn

  • lars D
    lars D Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 36
    #9   20. jan 2015 Jeg kan godt finde på at nøjes med at skifte ringen og pakdåserne, resten kan holde meget længe hvis det hedder Zenoah fra start af. Og oliekvaliteten er god!

    Men det afhænger jo af en vurdering når skidtet er splittet!


  • #10   20. jan 2015 Det rigtigt nok;)

Kommentér på:
fg baja brændstof ?

Annonce