{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Erfaringer med Headrc. {{forumTopicSubject}}

Hvad er jeres erfaringer med Headrc? Jeg har bestilt en lader samt lidt småting for 3 dage siden og ordren er stadigvæk "under behandling". Jeg kiggede lidt på Facebook og læste at folk havde ventet et halvt år på en ordre??
Deres telefonsvarer fabler om sommerferie, så her er ingen hjælp at hente.
Er der nogle der har lidt positivt at sige?

Tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med Headrc.
  • #1   24. jan 2015 PM sendt


  • #2   24. jan 2015 desværre er det blevet en skodbutik.mange venter på varer,man får aldrig svar på mails og de tar ikke telefonen. det var ellers en fin butik engang,men det er fortid

  • #3   24. jan 2015 Feck. jeg kører derind om en time. Han skulle have åbent i dag og så tager jeg den derfra.

  • #4   24. jan 2015 Jeg plejer at kører derud. Jeg har lige købt lader og strømforsyning hos dem, de lever stadigvæk hvert fald ??

  • #5   24. jan 2015 Tak. Så er der stadigvæk håb:-)

  • #6   24. jan 2015 Nå, nu har jeg så været derinde. Mine varer var ikke blevet behandlet, og jeg spurgte ind til hvor lang tid der skal gå før man kan forvente sine varer. Han slog ud med armen ligesom for at vise butikken og sagde at de ikke kan følge med. Spøjst, da der ingen mennesker var i butikken. Mest af alt kunne det minde lidt om en forretning på vej til salg. Jeg handler ikke derinde mere.

  • #7   24. jan 2015 Der er flere på modelflyvernes forum der har haft samme oplevelse...
    utrolig lang behandlingstid af ordre, ingen svar på mail eller tlf.
    De har også haft udsalg et par gange, med RIGTIG store rabatter, der mindede om tømning af lageret inden lukning.

    Selv har jeg et par gange oplevet over 1mdr ventetid, på batterier der skulle komme på lageret. (blev spist af med at importøren ikke kunne levere)

    Så jeg handler ikke hos dem igen.. desværre, det var eller en rigtig god butik tidligere. Gode priser og gode kvalitets varer..


Kommentér på:
Erfaringer med Headrc.

Annonce