{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.703 visninger | Oprettet:

ansmann mad monkey {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde der kender kvaliteten på en mad monkey ?

Jeg regner med at bestille en aqua racer nano til min datter på et tidspunkt og det billigste sted jeg har kunnet finde er ved rckongen for 199, de har fri fragt ved 700 så tænkte jeg ville bestille noget med til mig selv.
Jeg vil gerne prøve en baghjulstrukket bil så jeg har overvejet mad monkey men jeg synes det er svært at finde ret meget om det. Så alle erfaringer er velkomne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ansmann mad monkey
  • #1   17. mar 2015 Ansmann er alt andet end kvalitet så tror ikke den er meget værd smiley

  • #2   17. mar 2015 det var en skam, tak for svaret smiley

  • #3   17. mar 2015 Jeg har en, og kan ikke helt genkende Smileys kommentar.
    Jeg har opgraderet med kuglelejer og nye dæmpere, men derudover virker den som udemærket kvalitet af plast og i drivline.

    Hilsner Peter


  • #4   17. mar 2015 Ansmann er billigt og det er der en grund til smiley men har ikke selv prøvet deres biler ved bare at det ikke er et kvalitets mærke
    Og rc kongen skriver at de har købt et restparti så de er nok heller ikke til at få dele til...


  • #5   17. mar 2015 ansmann er hæderlig

    kan ikke lige huske den model du søger, men har haft en mad rat, og den var jeg fin tilfreds med


  • #6   17. mar 2015 mad monkey er vidst en mad rat hvor delene er placeret lidt anderledes

  • #7   17. mar 2015 og der er nok reservedele på ebay, men gider selvfølgelig ikke en bil der er på værksted hele tiden smiley

  • #8   17. mar 2015 Har selv haft en Mad rat
    Det er samme bil som en mad monkey. Det eneste som er forskel er at motoren er placeret inde i bilen med Mid motor setup frem for en rear motor setup.

    Super bil og køre rigtig godt. Skift bøsninger ud til rigtige lejer og evt. støddæmpere.
    Så har du en god og billig bil.
    Det eneste rigtige svaghed jeg synes bilen har er bærearmene foran som ikke er super stærke.
    Det er selvfølgelig ikke i samme kvalitet som en dyr bil. Dog acceptabel efter min mening.
    Delene koster ikke det store til den bil. Så hav altid lidt dele liggende som bærearme foran, gearhus, frontbundplade og hægvingeholder (De ting som jeg har ødelagt igennem tiden på bilen)


  • #9   18. mar 2015 dele kan sagtens fås i danmark man skal bare kigge efter team c kan ikke lige huske hvilken model fra team c

  • #10   18. mar 2015 Team C TC02C deler alle dele med Mad Monkey, bortset fra bund og karosseri. Mad Monkey er bredere, da der skal være plads til et alm. batteri, hvor TC02C kører med saddle pack.

  • #11   18. mar 2015 Til 900kr RTR synes jeg ikke, der er så meget at betænke sig på. Vi har en Absima Hyde Brushless, som er samme platform (hækmotor i stedet for center), og den kører ganske fint.

    * Forreste bærearme og/eller bulkhead knækker, hvis man kører hårdt ind i noget, der ikke flytter sig (lygtepæl) - bulkhead f.eks. koster 25kr. Det kan ske for alle biler.
    * Bageste akselbærer knækker, hvis man lander en tung 1:8 truggy oven på den stakkels bil, igen 25kr smiley Kan ske for alle biler.
    * Servoen gav op efter ca. et halvt år - det kan ske når man hopper højt. Den har nu arvet standard-servoen fra min MT4, så er der ro.
    * Kuglediff. kræver noget vedligehold. Tandhjulsdiff kan købes for 3-400kr, men det har jeg ikke giddet ofre.

    Ud over det er det en fin bil. Nem at skrue i, kører godt, og går ikke i stykker uden der er en grund til det.


  • #12   20. mar 2015 Jeg har selv en Ansmann Xpro....og det kører bare.
    måske skal der bruges lidt dele engang imellem men til gængæld koster de ikke en skid..

    Jeg har opgraderet min med en Tamiya TRF 401 gearkasse, og det holder altså......

    indmaden er den samme i begge gearkasser..........ved dog ikke om det passer i den model du søger.

    ellers prøv om du kan finde en som min, den er også rwd.............

    Ansmann har lukket deres rc afdeling, så der kan på et tidspunkt ikke længere fåes dele, men så passer de fra føromtalte mærke...........


  • #13   20. mar 2015 Køb den, har en til min søn og der er masser af timers sjov i den. Den er billig i dele og kører rimeligt nok.

  • #14   22. mar 2015 Brug gode unbraco nøgler når du skal samle den ellers får du den ikke samlet før alle hexene i unbraco hovederne er runde, og diff skruen må du ikke spænde ret hårdt så knækker den.
    Jeg har bygget en kom aldrig ud og køre med den og som kvaliteten eller manglen på samme er på ansmann skal jeg aldrig have det mærke inden for min dør igen,check også lige hjul monteringen på den for er ikke sikker på at den kan køre med andet en ansmann fælge.


Kommentér på:
ansmann mad monkey

Annonce