{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg skal have mig en drifter
  • #1   25. jul 2007 lige en tilføjelse til Heino´s indlæg...

    Køber man en HBX så har man smidt de penge ud af vinduet. De er INTET værd brugt. Så hellere købe noget der er lidt bedre og som man kan opgradere på.

    (link fjernet)
    Den burde kunne give et lille overblik


  • #2   26. jul 2007 ville være fedt så man vidste lidt hva man gik efter men har også besluttet at jeg vil et skidt længere en hbx.. det vil sige noget som er godt til at drifte, jeg har fået tilbud på en til 1500 rtd i vores lokale rc butik.. det fede ved at købe den der er at han har alt hjemme til den kan lige finde ud af mærket i morgen´.. men ham der har butikken går temlig meget op i det kam man høre, og han nævte hbx sødan: man får det man betaler for og ikke mere... 7-900 kr er heller ikke så meget .. men jeg har haft en bil så vil springe et seriøst skidt som kan mærkes. pluds at den bil nede i bytikken (som det tager 3 min. at cykle ned i smiley ) har har han alt tun/rerservedele hjemme til.. smiley



  • #3   26. jul 2007 har bare hørt en del skidt om hbx.. i længen .. en af mine venner købte en hbx den er i stykker sef kan alt gå i stykker ved et uheld.. men vil gerne have noget lidt andet.. det er også mange der hat hbx. det gør ikke noget at være lidt anderledes.. smiley

  • #5   26. jul 2007 heeh .. du har fat i noget der.. smiley


  • #6   24. aug 2007 hvis man ikke kan finde ud af at drifte med en hbx skal man sige stop den er da pisse go at drifte med hvis man kan finde ud af det man kan drifte med alt man skal bare kende sin rc bil godt og hvide hvordan den gør i et sving 100%

  • #7   17. nov 2007 ville sige en TT-01 (evt. TT-01D) det er en dejlig bil ikke for dyr og ikke noget lort. man kan oss købe en masse alu osv og så har næsten alle reservedele til en Tamiya

Kommentér på:
jeg skal have mig en drifter

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce