{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

Maling {{forumTopicSubject}}

Kom her med jeres gode og dårlige erfaringer med maling. Helst jeres egne erfaringer.

Jeg starter med lidt dårlige erfaringer:
1. RC Car Colour Mirror chrome og grunderen til den. For det første er prisen for det samlet 260 kr. For det andet er chromen ik særlig dækkene og det virker som om den klumper sig sammen. Desuden er der ik særlig meget kromeffekt i den. Derefter kommer backingen som bare virker som et gummilag som slet ikke binder. det ka nemt kradses af med fingrene og det samme med chromen.
2. Pactra Candy blue. Den er lang tid om at tørre og den løber under alt. det er næsten ligegyldigt hvilken afdækning man bruger så løber den under og giver grimme spor.

Gode erfaringer:
RC Car Colour metallic blå og lilla. den holder til meget mishandling og det falder næsten aldrig af + at de ser rimelig gode ud.
LRP metallic grafit. Det er en usædvanlig god farve. Den dækker fint, tørre hurtigt og løber ingen steder. Og det er bestemt et godt alternativ til sort. Jeg synes selv den er pænere end bare en sort farve, som eneste minus her at den ikke ka bruges som grunder fordi den er ik tyk men bare mid i mellem.
LRP ice color silver. Den ser fantastisk ud og eftersom den er gennemsigtig ka man grunde med næsten alle farve hvor det giver en fed effekt. Men hvis man bare vil have en sølvfarve så ska den grundes med en almindelig sølv.
LRP Perlmutweis (perlemorshvid). Giver en super fed effekt til din maling, og den ka grundes med alle farver, så de får en perlemorsfarve. Men jeg ved ik hvordan holdbarheden er i den men det ser ud som om den binder meget godt (det er svært at skrape malingen af med neglene)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maling
  • #1   17. feb 2008 Nu har jeg selv kun malet 3 karosser..
    Dårlige erfaringer:
    Rc car colours hvide maling falder af meget nemt og dækker ikke særlig godt.. Det samme gør LRP's alm hvide maling.. den skalder af karossen selvom det er malet korrekt.
    Gode erfaringer.
    Rc car colours orange maling. dækker ikke så godt men er en flot farve.
    Rc car colours Rally Green tror jeg de kalder den. den dækker fint der skal ikke andet end 2-3 lag til så har den dækket en karros.. den er igen en flot og holder godt.. smiley


  • #2   17. feb 2008 Måske også værd at skrive det er at hvide farver generalt ik dækker fantastisk godt. Den værste jeg hidtil har prøvet er RC Car Colours hvide. Den skalder af og dækker af helvede til. LRP's er udemærket og hvis man bare kører pænt men hvis man er ude på at smadre bander så er det ik den farve man ska bruge. Den bedste hvide jeg har brugt er Custom Colors hvid, som jeg senere fandt ud af var noget LRP maling som bare ik fåes i DK. Den dækker meget fint og den ka virkelig ætse sig ind i karossen, som gør den holder. Men den skal påføres rigtigt ellers er den ik god,.

  • #3   17. feb 2008 Ja Mads præcis.. LRP car colours dækker af R.Ø.V. og så skalder den af.. ved ikke om du kan huske min grønne og hvide mazda 6 smiley

  • #4   17. feb 2008 Hm. tror du mener det var RC cr colours hvide på din mazda. LRP'en dækker ik vildt godt men den holder, så bare to ekstra lag af det og det ser fint nok ud.

  • #5   17. feb 2008 Nicolai, kan du huske det røde bodi vi malede til Schumacher Cup? hele fronten er fri for maling.
    Det var osse noget LRP rød halløj...


  • #6   17. feb 2008 Mads, ja husker jeg godt. en skam, det sjoveste jeg husker er at du købte en hel sølv maling for at male den forreste vindueskærm smiley

  • #7   17. feb 2008 hehe den er efterhånden blevet brugt til mange karosser den grå..

  • #8   17. feb 2008 Nårh Okay. smiley

  • #9   17. feb 2008 Jaa, jeg vil da lige fortælle lidt:
    Gode erfaringer:
    RC Car Colours Metallic farver... Jeg har selv kun brugt sølv udgaven, men ved at Mads har brugt andre... Og de holder sygt godt! Jeg har aldrig tabt noget af det, og det er en god ting nu i ved hvordan jeg kører smiley
    LRP's Metallic Graphite er også super, den har en fed effekt, og sidder meget godt fast. Er også let at arbejde med, og den tørrer hurtigt.
    Dårlig erfaringer:
    Hmm ikke rigtig nogen... Har ikke prøvet så meget forskelligt.


Kommentér på:
Maling

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce