{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Kronborg 1. juni kl. 10-17 {{forumTopicSubject}}

Pressemeddelelse


Pressemeddelelse fra Handels- og Søfartsmuseet



Modelskibsejlads i Kronborgs voldgrav

Søndag d. 1. juni byder Handels- og Søfartsmuseet i samarbejde med Vallensbæk Modelskibsklub velkommen til sejlads i Kronborgs voldgrav.

Arrangementet løber fra 10 til 17 og der er gratis adgang. Der vil være mulighed for at se modeller af sejl-, damp- og motorskibe sejle, og man kan endda også selv få lov til at prøve at styre nogle af skibene.

Igennem hele dagen vil forskellige modelskibe sejle rundt, samtidig med at man kan se masser af modeller udstillet på ravelinen ved voldgraven. Hver hele time vil der desuden være kapsejlads med de hurtige SeaJet både og demonstration af en benzindrevet modelspeedbåd. Undervejs vil der blive fortalt om historien bag de forskellige typer skibe, der sejler, og man kan høre mere om de enkelte modeller hos modelbyggerne på ravelinen.

Efter man har nydt de flotte modellers sejlads, kan man med fordel fortsætte ind i museets udstilling på førstesalen af Kronborg, hvor der i dagens anledning er gratis adgang.



Ovenstående pressemeddelelse er sendt ud til diverse medier af kronborg. Og de har specifik nævnt at der vil være demonstration af benzindrevet modelspeedbåd... DET ER MIG OG MIN BÅD..... så hvis du har lyst og lejlighed så er du velkommen forbi....
Og John "Brandt" fra Helsinge vil også komme forbi med sine sindsyge hurtige speedbåde... bestemt også et kig værd...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kronborg 1. juni kl. 10-17
  • #1   31. maj 2008 glemte lige at sige at der ikke er fri sejlads.... Det er udlagt til VMK samt helsinge modelklub.
    Her er et uddrag af hvad vi har fået at vide:

    Der vil blive sejlet med de hurtige Sea-Jet både kl. 11, 13 og 15 på udlagt bane i voldgraven. Kl. 12, 14 og 16 demonstreres hurtiggående speedbåd, og i det øvrige tidsrum bliver der sejlet med historiske skibe.

    Så desværre er der ikke fri sejlads for os speedfreaks..... men kom frisk alligevel... med jeres kameraer.


  • #2   31. maj 2008 fedt... det skal jeg da med til.... hva tager du din lizard med??

    hvis man er medlem af VMK så kan man da godt sejle ik??

    øv min lizard er ikke færdig endnu... jeg glæder mig til at se nogleaf jeres både

    mvh Hansen


  • #3   31. maj 2008 hej claus...

    jo jeg tager min lizard med. og jo hvis man er medlem af vmk eller helsinge klubben så kan man sejle


Kommentér på:
Kronborg 1. juni kl. 10-17

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce