{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

indkøb :D {{forumTopicSubject}}

jah, så var man jo lige i hobby world for at købe en ny lader til alt sit grej. har længe kigget på de her computer ladere, så efter meget diskuteren blev valget så en hyperion EOS-0606i ac/dc
den virker bare perfekt. lader hurtigt og effektivt og har endda en inbygget balancer smiley og så jeg så alligevel var i butikken blev der squ ogs lige købt nyt beklædning til min giles-202. og nej det sluttede ikk der xD for så faldt jeg lige over et nyt batteri til min sender, så i stedet for kun at ha 2500 mah bat sidder der nu et på 3000, kunne bare ikk la vær.
og sidst men ikke mindst så jeg ogs nogen hjul xD er så træt af de små hjul der sad på min giles der er så svære at komme rundt på banen med, så købte lige nogen der er større smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  indkøb :D
  • #1   20. maj 2009 Nå nå der er nok een der er gået amok, Jeg har osse selv lige hentet een ny flyver hjem til samlingen smiley

    Karsten


  • #2   21. maj 2009 HAHAHA det der kender jeg godt....

    Når jeg skal besøge hobby-pusheren, så skal jeg helst have lige penge med og lade Dankortet blive hjemme, ellers ender det med, at jeg har halvdelen af butikken med hjem, i mit tilfælde er det slet ikke nødvendigt med en sælger til at overtale mig... hehe.. smiley

    Jeg har engang præsteret, og tage ind for at købe to X-taller, men kom hjem med et Futaba T7C 2,4Ghz anlæg og 3stk R617FS modtagere... hehe...

    Jesper


  • #3   21. maj 2009 ja eller når man skal have hotliner

    åhhh tænker man den er bare lækker ok 2500 for kroppen
    aåååhhhh hvad en fed motor og esc ok 3250 for motor og esc
    nøjjjjjjj nogle lipo fuck dem må jeg eje ok 1900 for 4s 5000mha 35C
    ja så fik man brugt lidt der


  • #4   22. maj 2009 jah det er squ et helvede med alle de highech rusmidler de sælger xD

  • Nikolaj K
    Nikolaj K Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12
    #5   2. jun 2010 jeg var osse lige inde og skulle bare have en propel men så så det der fly on cam 2 rigtig godt ud så da jeg nu var der osse lige have et trener fly og så kom jeg i tanke om den nok var ret smart at have den fjernbetjening til kamerraet så man blir sku hurtig fatig

Kommentér på:
indkøb :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce