{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

Arbejdsindsats næste Weekend {{forumTopicSubject}}


Altså, jeg var lige ud på banen og fik en chok, jeg kan slet ikke forstå at der overhoved nogen der kan tænke på at køre på denne "bane", hvis man altså kan betegne det som sådan en!!!! hvis vi ikke snart gør et eller andet så kan i bare glemme alt om at køre overhoved! Hvad blev der af jeres arbejdsindsats i ville har gjort for 2-3 uger siden???? der er vist ikke nogen der er interresseret i hvordan banen den har det! Altså jeg forventer at der er rigtigt mange af jer der gider at hjælpe med at vi får en bane igen!!!!

Lørdag kl.10 vil jeg forslå begynder vi og så må vi se.
Skriv venligst tilbage og sige lige hvad i kan tage af redskaber med. vi skal bruge plæneklipper og kantklipper, 2 til 3 stykker af hvert.... (jeg tag en plæneklipper med)

Mvh Andreas


Kommentarer på:  Arbejdsindsats næste Weekend
  • #1   6. jun 2009 der sker rigtig meget på 2-3 uger med det vejr vi har haft, og når der ikke møder for mange op er det svært at stille noget op,
    og når der så samtidig ikke bliver kørt på banen er det næsten umulig at holde ukrutet væk
    men vil self gerne komme hvis jeg for tid, ved det i løbet af ugen


  • #2   6. jun 2009 Hej andreas, jeg skal til polterabent den lørdag, så jeg kan desværre ikke, men jeg er meget intereseret, i at få banen gjort klar til at køre på, for såden som den er nu er det næsten umulig at køre med rc biler derude.

    Det kan så godt ske, jeg tager der ud en hverdags aften i den kommende uge og gør lidt så det ikke er så uoverskueligt som der er lige nu.
    For vi skulle gerne til at køre lidt race igen


  • #3   6. jun 2009 ja . der var jo en der ville have maskiner med sidst vi gjorde li for at servicere banen, men det blev ikke til noget. men vi fjernede en masse sten osv, men det var nesten umuligt at gøre noget ved gæsset på grund af manglende redskaber.. vi har lidt her hjemme vi kan tage med men det ikke noget der virkelig vil gøre underværker. det ville være fedt med en busk rydder men har desværre ikke nogen og den skal jo også helst være benZ drevet for der er jo ingen strøm til rådighed.

    mig og far hjælper glædeligt til men desværre ikke på lørdag for der skal mine forældre stå for en gadefest på vores vej

    SKOOOOD!

    men ved ikke om holm han evt stadig måske kunne skaffe de der redskaber han snakkede om

    Vh matias


  • #4   8. jun 2009 Hej drenge i andledning af at jeg ikke kan komme lørdag, så tager jeg ud på banen imorgen tirsdag efter arbejde ( kl 16.30) for at få lidt gjort, jeg har lånt en buskryder så vil jeg prøve at få lidt gjort der

  • #5   8. jun 2009 det lyder fedt. jeg vil osse gerne i morgen er der mon flere der kan?

  • #6   10. jun 2009 Mig og far fik næsten slået hele banen her onsdag, så nu skulle det være mulig at få det sidste lavet på banen lørdag så den igen kan bruges.
    Jeg syntes også det kunne være en fordel, hvis vi prøvede at grave forkandten af de tæpper, der er lagt over hoppene ned så bilerne ikke har mulighed for at kører ind under dem.

    God arbejds lyst til dem er skal arbejde på lørdag


  • #7   12. jun 2009 jeg har lagt mig syg.... der ingen der kan finde ud af hvad jeg fejler, men har været flad siden i mandags og skal først til næste undersøgelse på tirsdag.... så jeg skal ikke nogen steder.... sorry, det syge kylling... smiley


  • #8   12. jun 2009 Det kan da ske jeg kan logge ham den gamle (min far) med ud og slå det sidste græs mandag eller tirsdag hvis der ikke sker noget på banen her i weekenden..

Kommentér på:
Arbejdsindsats næste Weekend

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce