{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

Sø for benzinbåde {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvor i sejler med jeres brændstofbåde og hvad i mener er en god sø til dette.
Og villi i være villige til at blive medlem af en klub for at kunne få lov til at sejle i en sø hvor man helt sikkert ikke bliver smidt væk.
Og hvad skulle være max beløb for kontingent.

Jeg er KUN intresseret i at høre fra dem der har en benzinbåd eller overvejer at købe en og som har tænkt sig at sejle med den.

Så desværre el-folk kun brændstof snak i dette indlæg. tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sø for benzinbåde
  • #1   6. jul 2009 jeg ville gerne have mere tid til og sejle men ellers sejler jeg i

    Greve-søen
    Holbæk Havne anlæg "der er flere"
    Holbæk Megacenter-sø

    Planer om der hvor jeg bliver inviteret til og rundt omkring de stedder jeg har set smiley meget forskelligt ................



    men joh mere tid joh mere sejlads smiley






    "Ghost"


  • #2   6. jul 2009 tak... men hvad med størrelsen på søen...
    Har sejlet flere gange i greve og syntes at søen er alt for lille.

    Jeg har fundet et sted hvor der er 300 x 200 meter og ingen naboer. Men det tilhører en klub. Vi har dog mulighed for også at kommet til at bruge søen.... men kun hvis det har nogen interesse.

    Og bare rolig.... det bliver slet ikke lige så dyrt som greve. Max 300 pr år.
    Og så har vi frekvenserne for os selv, vi skal ikke dele med bilfolket


  • #3   6. jul 2009 jah efter jeg har fået min benzinbåd så kigger jeg også efter stedder der er store nok for ellers kan jeg ik give den fuld gas og skal vende meget hurtigt igen og da jeg ik har kopling monteret i dene båd og er rimmelig ny til og styrer sådan et dyr så kræver det joh også lidt plads nogengange men bliver da bedre og bedre til og kontrolere farten.....


    men da jeg ik er ejer af 1:1 køretøj i nu er jeg stadigvæk begrændset med hensyn til stedder jeg gerne ville sejle men planen er da og få en men det bliver nok først i næste sæson da jeg har nogle planer med noget rc først smiley


    men lyder da som en utrolig pris smiley cool smiley
    hvad er det for en klub Martin en rc Klub ???







    "Ghost"



  • #4   6. jul 2009 nope... en båd klub.
    Men vil gerne høre fra lidt flere inden jeg afslører hvad og hvor...
    Kom nu ud af busken..... har du benz båd så kom med din mening.
    Stedet er stort nok til konkurrencer så måske kan der holdes uofficeille danmarksmesterskaber..... hvem ved...


  • #5   7. jul 2009 kan kun sige at det er et kanont sted


  • #6   7. jul 2009 Kom så Folkens jeres stempler kan sgu ik have sat sig alle sammen hehe smiley


    selvom man ik har bil kan man godt tage tog og bus det har jeg da tænkt mig de stedder det er nødvendigt eller ik har transport til steddet som jeg vil sejle smiley


    hvor er i henne jer med Benzin i blodet smiley








    "Ghost"


  • #7   7. jul 2009 øv.. i er bare så egoistiske... snøft.. jeg vil også have en benzin båd...

  • #8   12. jul 2009 lige et lille input

    ved bårse afkørslen (på sj.) ligger der en en stor sø som skulle have været brugt til vandski men pga man ikke har kunne få vand til at løbe op så er de gået neden om og hjem.. har ikke selv brugt søen endnu.. men det står helt tomt og der skulle ikke være ret dybt smiley
    og efter som de skulle sejle med vandski så kan jeg ikke se jeres larm fra både skulle være noget problem ? smiley


  • #9   12. jul 2009 kender den godt... men bårse ligger ved præstø afkørslen... Lidt for langt væk fra søborg, når jeg nu har fundet en sø i københavn.


  • #10   25. jul 2009 hvad er det for en sø martin???

Kommentér på:
Sø for benzinbåde

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce