{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Sæsonstart og køretårn {{forumTopicSubject}}

Jeg har været forbi banen i Hjørring og som sædvanlig er der nogen der synes det har været helt iorden at skille køretårnet ad for at lave flyvhop til cykler på banen. Personligt er jeg ved at være rigtig træt af det.

Sidst på ugen regner jeg med at tage ned og lægge pladerne op på stilladset igen og så tror jeg vi skal sætte det fast med kraftige strips og ståltråd, så pladerne ikke uden videre kan pilles af uden brug af værktøj.

Hvad siger folk til denne løsning?

Mvh.
/Tom


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sæsonstart og køretårn
  • #1   29. mar 2010 Mig og Lars K.(Det er hans stilads vi har lånt siden 1994) snakkede om at bore huller og bolte det hele sammen sidst tårnet var blevet skildt af
    Men da det så ud til at tårnet for en gang skyld blev ståene
    skete der ikke mere den måned

    Med den i tankerne mener jeg at det tårn skal skrues sammen med bolte og skruer

    Jeg er klar til at gi en hånd med
    Hvis i vil ha fat i mig så mail til mig

    adhmml@hotmail.com


  • #2   2. apr 2010 Ja, jeg kan godt huske Lars K har fortalt at nogen på et tidspunkt forsøgte at stjæle stilladset. Heldigvis er det vist et stykke tid siden det er blevet forsøgt.

    Det største problem indenfor de sidste 2 år er, at træpladerne man står på bliver hevet ned fra stilladset og brugt til at lave flyvhop. Nu er jeg ikke nogen håndværker ørn smiley - men vil det ikke være svært at bolte træpladerne fast til stilladset?

    Jeg tænkte i første omgang på en kombination og kraftige strips og noget rigtig tyk ståltråd. Det er nemt at montere og svært at fjerne igen. Jeg tror det vil sætte en stopper for det værste, da jeg vil gætte på det blot er nogle unger der piller pladerne ned (de har næppe værktøj med til at fjerne strips og tyk ståltråd).

    Anyway - hvis ellers vejret er til det regner jeg med at dreje ud forbi banen imorgen (lørdag) ved 12-tiden og få sat pladerne op på stilladset igen. Jeg prøver med ståltråds versionen og ser hvor lang tid det holder.


  • #3   2. apr 2010 jeg kigger op omkring kl 13(hvis ikke der pis regner) så tar jeg lige lidt grej med;-)

  • #4   3. apr 2010 der blir normalt sat et stykke 1x4" fast på højkant over trallerne
    Det er dem jeg mener vi skal skrue fast

    Håber jeg kan komme ved 12 tiden men kan ikke 100% love det


    c",)


  • #5   3. apr 2010 Ok, super. Håber vi ses nogle stykker. MortenL, hvis det tilfældigvis er materiale du ligger inde med og er noget som du vil ofre på køretårnet så tag det gerne med, så kan vi få sat det ordentlig fast idag smiley

    Vi ses!


  • #6   4. apr 2010 Fik et par flotte stumper film i går
    så jeg laver en lille video fra banen

    Tak for i går Tom

    c",)


Kommentér på:
Sæsonstart og køretårn

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce