{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.661 visninger | Oprettet:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af onroad rc bil
  • #1   17. sep 2010 2

  • #2   17. sep 2010 Når dit behov er at kører offroad skal du ikke købe onroadere.... eller var det på bane indendørs, eller var det udendørs, for det var vel ikke drift den skulle bruges til? eller er det bare en hyldebil???
    Du må komme med dine behov for at få råd til at få dem stillet tilfreds mester!


  • #3   17. sep 2010 Click clac K: hvorfor lige den?

    Mr.bo K: jeg har da ikke skrevet noget stesder at mine behov er at køre offroad??!?!?! jeg har simdt 5 links til onroad biler så det er jo nok det jeg går efter skal du se... og det suden af har jeg solgt min offroader og denne gang vil jeg så have en onroad... og planen er at den skal bruges til drift... har jeg nu forklare mine "Behov" korrekt for dig mester?


  • #4   17. sep 2010 Det var en overdrivelse KC, ment i sjov

    Hvis du søger drift, så ville jeg gå efter 2eren helt klart. Den har den bedste opbygning. Alternativt er der Morfars egen bil - Sniper -som har fået mange roser og som kan erhverves billigt som byg selv eller rtr
    Ved et byg selv lærer du bilen bedst at kende smiley



  • #5   17. sep 2010 vis det var mig skulle det være den med nissan gtr karossen
    men ellers vil jeg sige ingen af dem og så købe sig en traxxas off-road.


  • #6   20. sep 2010 en tt-01 er fremragende til at begynde at drifte med. og når du en gang er ved at blive en haj til det og vile have noget bedre er det en af de letteste at opgradere. så nr. 2 helt klart. eller bare hvilken som helst TT-01 og det så er xb, d eller e kan være lidt lige meget efter min mening.

Kommentér på:
Køb af onroad rc bil

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce