{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.586 visninger | Oprettet:

FunnyRacing til DMSU {{forumTopicSubject}}

Til Alle FunnyRacing kørere.

Projekt FunnyRacing står til at tage det næste skridt i dets udvikling. Fra at være et projekt der startede for over 2 år siden, har det i dag slået dybe rødder som en sjov klasse med god stabilitet og godt sammenhold.

Alle nye racerbaner har forventeligt nogle fartbump og chikaner der skal køres flade og rettes ud inden den bliver rigtig god.
Det mener jeg at FunnyRacing fra start er løkkes rigtigt godt med.

Jeg mener derfor nu, at tiden er helt rigtig til at FunnyRacing nu er moden til at stå på egne ben, og jeg vil derfor tage et lille skridt til siden og overdrage FunnyRacing projektet til den nye danske union DMSU med tro og håb om at den vil videreførere projektet i dets oprindelige form og ånd.

Som jeg ser det, er FunnyRacing kørt i pit hvor det får ny Frontvinge på samt skiftet dæk og tanket op så det igen er klar til at køre FunnyRacing smiley

Det har været mig en stor fornøjelse at køre FunnyRacing med jer alle da jeg har kunne se at tankerne og ideérne bag projektet har haft den ønskede effekt


Som initiativtager og tovholder på projekt FunnyRacing vil jeg sige stor tak til de kørere og klubber der har støttet op om projektet og gjort det muligt at skabe gode oplevelser for mange Rc kørere samt publikummer.

/> Birkerød som også snart bliver en DMSU klub afholder løb her den 27. november og de har Funnyracing på programmet, jeg håber derfor at i alle sammen med mig vil deltage i løbet i Birkerød, så vi igen kan få en rigtig hyggelig dag sammen.

Kom glad til race med sjov og spas
Vi ses til FunnyRacing smiley

mvh. Dennis Hassing


Denne email er sent til

Ole Hansen MMRC
Kim Lindegård BRCC

og vil desuden blive offentligjordt på´RCGalleri.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FunnyRacing til DMSU
  • #1   2. nov 2011 jeg håber da vi fortsat vil se dig til funny racing løbene...
    angående løb D.27. nov... vil det så sige at løbet på tølløsebanen er aflyst, og så køre vi i birkerød, i stedet for??


  • #2   2. nov 2011 Nemli ja smiley

  • #3   2. nov 2011 Synes det lyder som en rigtig god idé, og jeg håber (og tror) også på at DMSU er vejen frem.

    Vil være fedt hvis klubberne igen kan samles om at gøre RC til en hyggelig, sjov og spændende hobby - med sammenhold, istedet for opsplittelse.

    Vi ses i Birkerød den 27.

    Hilsner
    Peter


  • #4   2. nov 2011 Vil det så sige at der skal til og erhverves licens for dem som ikke er med i en klub, eller hvor ligger landet.
    Jeg håber forsat på at det bliver lige så hyggeligt til vores arrangementer, jeg vil så gerne som ny i sporten sige tak for den opbakning jeg har fået, af alle jer erfarne kørere, samt ikke mindst den respekt der er ude på banen, at der ikke bliver "buhet " af de langsomme kørere, det er det som gør det sjovt.
    Jeg vil gerne sige tak til Dennis for hans initativ, samt mod på at starte denne klasse op,som blev til en succes, hvilket må kunne ses i de deltagerantal vi er til DM løb, hvor vi ofte er flere deltagere end TC folkene.
    Jeg deltager desværrer ikke d. 27. men held og lykke til alle der tager til Birkerød


  • #5   3. nov 2011 Tror også det er det rigtige tidspunkt at lade klassen overgå til DMSU
    så kan FR optages på lige fod med alle de andre klasser
    Efter min mening skal FR køre videre som den er i dag "samme regler og samme Løbsformat" Det er vigtigt - Det har vist sig - Det er det deltagerne vil
    Vi kan alle takke Dennis som tovholder, for at klassen er hvad den er i dag

    Håber vi alle ses i Birkerød


  • Lava
    Lava Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 10 Følgere: 8 Svar: 8
    #6   3. nov 2011 Godt indnitiv det med sammen hold lyder i mine øre som det
    helt rigtige gøre .
    Dennis det ville være fedt hvis du stadig er tovholder og holder
    det kørende i din form.
    Mon ikke Kim Lindgård giver besked omkring dette med licens.
    Jeg ved man køber endags licens når vi køre udendørs så må
    ikke det også gælder indendørs.

    Lava.


  • #7   3. nov 2011 I Tølløse Må FR gerne køre med uden licens, og mene også det var sådan i FAXE sidste år - bare der betales ALM løbs gebyr - så mon ikke det også er sådan i Birkerød

  • #8   4. nov 2011 http://www.brcc.dk/

    Vi har fået mulighed for at afholde et PR-løb samtidig med at vi kører DM 3 den 27. november 2011. Alle kan deltage med og uden licens, de eneste krav der skal overholdes er følgende:


  • Lava
    Lava Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 10 Følgere: 8 Svar: 8
    #9   4. nov 2011 Hej Drenge

    Nu skal det jo først blive til noget det med en ny union før
    der kan flytte en klasse over ik`

    Hvad er det eneste krav der skal overholdes......


  • #10   4. nov 2011 Tilmelding til Funny Racing skal også ske på nedenstående formel, her gælder det normale reglement for Funny Racing.

    For tilmelding til PR-løbet der køres i forbindelse med DM3 skal vi bede om følgende informationer:

    Navn
    ID-nummer
    Klub
    Telefon eller mobil
    E-mail
    Licenstype
    Transpondernummer
    Frekvens
    Klasse man ønsker at deltage i

    Dette bedes sendt på mail til ssoslot@hotmail.com.


  • #11   4. nov 2011 nick a:
    så har jeg sendt en mail til ovenstående mail adresse. tjæk lige om den er modtaget, har før oplevet at mine mails ikke bliver modtaget.
    smiley


  • #12   4. nov 2011 Men er dem der har tilmeldt sig til Dennis, og betalt, ikke registreret allerede?

    Nogen der har snakket med Dennis om det?


  • #13   4. nov 2011 tja det ved jeg ikke .men de skal vel stadig have vores frekvens og tællebrik nr. osv. jeg har skrevet at jeg har betalt for løbet i tølløse.

Kommentér på:
FunnyRacing til DMSU

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce