{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.306 visninger | Oprettet:

cphcrawl.dk {{forumTopicSubject}}

I går sludrede jeg lidt med Christian om, hvor svært det er for os at fortælle/forklare "fremmede", hvor de kan finde os på internettet - internetadressen til vores gruppe her på RCG er jo ikke lige frem den nemmeste at huske/fortælle
( http://www.rcgalleri.dk/grupper/storkbenhavnskravler ).

Vi har tidligere drøftet dette, og der var dengang bred enighed om, at vi "nøjedes" med at oprette en gruppe på Facebook. Personligt syntes jeg ikke det er nok!

Men jeg har nu en "ny" idé:

- Jeg køber domænet cphcrawl.dk
- hoster domænet på mit eget webhotel
- laver en hjemmeside, hvor alle medlemmer af gruppen på RCG får sin egen profil med X antal enheder, som hver har X antal billeder med tilhørende tekster - altså på samme måde som på RCG.
- Overalt på hjemmesiden vil der være link til vores gruppe på RCG, og i profilerne vil der være link til RCG-profilerne.

Hjemmesiden bliver IKKE et forum, men udelukkende et opslagsværk, hvor nye medlemmer og andre interesserede hurtigt kan få oplysninger og informationer.

Og nu tilbage til min indledning: med vores eget domæne bliver det hele væsentligt nemmere!

Og hvad skal det så koste?
Ikke en skid! Jeg donerer domæne og webhotel!

Hvad syntes du - skal vi ha' vores egen hjemmeside?

PS:
Jeg laver gerne nyt/nye skilte (i A3 format), som vi kan slæbe med på udstillinger o.l.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cphcrawl.dk
Kommentér på:
cphcrawl.dk

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce