{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

Til Madman svar på din besked {{forumTopicSubject}}

Lad mig starte med at sige at det på ingen måde er for at hænge Madman ud eller lignende

Men da han har smidt mig på filterliste er jeg ikke i stand til at svare ham på de Pb'er han så pænt har skrevet til mig

Modtager denne i går aftes men får ikke lige svaret på den

Madman
(blokeret bruger)
Modtaget: i går kl. 22:27

Ved ikke om du bare blev stille eller hvordan
Men nu kan du se hastigheden, ved desværre ikke med gearingen de 4 ting du snakker om står der intet på under den.

Kan se om jeg kan få fat på tidligere ejer, en ting er dog sikkert det er ikke "stock" gearing der er på.

Men hvis du kigger på de sidste billeder kan du se hvordan dækkene blev revet i stykker tidligere idag Så ja der er smæk på.

Har også overvejet at smide en 2 speed transmission i den har tyldigeligvis kræfterne til det.


Mener også tidligere ejer snakker om han havde fræst udstødnings porten stører og spidset skylle kanalerne, men det er jeg dog ikke sikker på.
Så har undladt at skrive det

Har så åbenbart modtaget denne i morges


Madman
(blokeret bruger)
Modtaget: i dag kl. 09:52

Nå tager den pinlige tavshed som om du er tabt ansigtet, om det så er misundelse eller hvad det nu må være, over andre måske er bedre end dig til at skrue i dem (Nok ikke mig men, tidligere ejer) må jeg overlade fantasien til


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til Madman svar på din besked
  • #1   28. feb 2016 Her er så hvad jeg ville have svaret til ham, men ikke kunne da jeg så fandt ud af at jeg var røget på filterliste

    Okay jamen tag du det sådan hvis du vil Humørikonet tongue
    har sgu osse andre ting at bruge mit liv på end at sidde på rcgalleri Humørikonet wink
    Jeg er egentlig ret ligeglad med om din kan køre så stærkt det eneste jeg vil høre var hvad der sad på af pinion og spur siden den fik den topfart... da jeg ved det ikke er muligt med std gearing.... og at sætte en Zenoah G320 alene gør det ikke...

    Ved sgu ikke lige hvor du har det med misundelse over at kunne skrue i en Losi 5ive fra... jeg har på ingen måde udnævnt mig selv til mester i det... men jo har en del erfaring i dem...
    og ja kan jo osse skrive 1 stk Danmarks mesterskab på mit cv i Offroad largescale i truck klassen med netop en Losi 5ive... smiley

    Hvad angår dit spørgsmål omkring 2 speed... så kan jeg kun anbefale dig at holde dig fra det... dem der på markedet kan ikke holde og reservedele til dem er svære at få fat i... så det bliver mere en hovedpine for dig i længden... men det er jo selvfølgelig dit valg...

    Og der er ikke nogen Losi klub i KBH der er en Offroad klub som hedder RC københavn og ja de fleste af dem som kommer der køre med Losi 5ive...

    Og nu du har bragt det med misundelse på banen... så har jeg sgu ikke noget at være det over på din Stock Losi... det ville måske nærmere være den anden vej hvis det er noget...
    På nuværende tidspunkt er det smidt på den pæne side af 40.000 Kr efter min Losi 5ive... samt jeg lige har ombygget den til buggy med alt hvad der til høre.... får at kunne køre i 4wd buggy klassen i denne sæson
    Men lad os lade det ligge... Humørikonet grin

    Hvis du absolut skal trash talke og spille små smart så være sikker på at du har noget at have det i Humørikonet grumpy


  • #2   28. feb 2016 Haha ja der kan man bare se

    Først ændrede han sit burger navn fra Madman til Peter
    så jeg var lige pludselig ikke på filterliste længere.....

    Og nu har han så åbenbart valgt at slette sin profil helt hahaha


  • #3   28. feb 2016 Jeg røg også på filter liste
    Men jeg skrev det ikke kunne passe med den givende hastighed .
    Hvis madman er sådan over for alle får han flere modspillere en medspillere .
    Ja jeg forstår ikke den måde han håndterer tingende på


  • #4   29. feb 2016 Nu ved jeg ikke hvem han er men lyder da lidt som uhyggen ?

Kommentér på:
Til Madman svar på din besked

Annonce