{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
273 visninger | Oprettet:

Macbook ekspert søges {{forumTopicSubject}}

Hej gutter

Er der nogle herinde der kan hjælpe et par macbook noobs?

Vi har en ældre macbook fra 2011 vi meget gerne vil have op at køre et nyt max os x. Men vi har problemer med den ikke vil opdatere pga forkerte versions numre osv osv.

Hvad dælen skal man gøre???

Den kører 10.6.8 og vi ønsker at køre noget fra 2014 eller nyere.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Macbook ekspert søges
  • #1   8. dec 2016 Du kan købe snow leopard direkte fra Mac. Installere den og opgradere derefter.

    Lyder som dit problem stemmer fra pirat kopier eller osx medier er brugt som er låst til en anden pc.


  • #2   8. dec 2016 Hvor meget ram har den?
    Min er fra 2011 og køre fint 10.10, men man skal på lion eller 10.7 før du ka opgradere til 10.11, koster en time hos mig 400kr + moms.


  • #3   8. dec 2016 Tak for hjælpen begge. Vi prøver at købe Snow Leopard i første omgang. Skal bare lige finde ud af hvordan man bærer sig ad med at få det købt og installeret smiley


  • #4   8. dec 2016 Mener du kan downloade 10.11 og lave en USB stick også installere fra den, prøv lige og Google det, det kun hvis du vil opgradere det existerende os det ska være 10.7, lav en timemachine backup og rul den ud efter endt installering.

  • #5   8. dec 2016 Så vidt jeg husker var det bare igennem Apple.com og endte med en dk version sendt fra EU. Kostede 200kr eller deromkring. Den blev gratis opgraderet til nyeste version. Bad idea da performance røg en tur pga installation i virtuel boks smiley

Kommentér på:
Macbook ekspert søges

Annonce