{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Drone hjælp - DJI for begyndere {{forumTopicSubject}}

Min far ønsker at købe en DJI drone. Eller det vil sige, han ønsker sig at flyve selvom kan i bund og grund ikke kan. DVS en drone, der kan holde sig stabilt i luften hvis han slipper kontrollerne, og er let at styre. Jeg tænker derfor han skal have en DJI - medmindre andre har et godt bud på en lige så enkel og velflyvende løsning.

Kamera er ikke vigtigt - det er selve flyveturen han er interesseret i. Det kan selvfølgelig ændre sig, men det er hans udgangspunkt.

Mine spørgsmål lyder alt i alt sådan her: hvilken drone skal han købe? DJI 1/2/3? Han skal IKKE have den nyeste, det er simpelt hen alt for mange penge for den smule den bliver fløjet. Er de sikre nok at købe brugt eller er der skjulte faldgruber? Jeg har købt masser af brugte biler men aldrig droner. Og endelig: er der en anden drone i en bedre prisklasse der er sammenlignelig eller bedre til min fars formål?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drone hjælp - DJI for begyndere
  • #1   14. dec 2016 som en der har været igennem en masse droner vil jeg klart anbefale en dji phantom de er efter min mening bare mere stabile og gode til begynderen.
    når det så er sagt er det ikke så vigtigt om det er en 1 2 3 når det er til at lære at flyve da de holder sig lige godt i gps mode.
    der er måske andre ting der kan påvirke valget såsom 1eren giver mulighed for at bruge alm billige lipoer som.måske var en fordel så man kan.købe en ordenlig røvfuld og få fløjet en masse.
    fra 2eren bruger de djis egen smart batterier der godt nok giver 20-25minutter men er røv dyre.
    en anden ting er fremtiden du skriver kamera ikke er vigtig lige nu men måske bliver og så vil jeg anbefale 2eren i vision version eller 3 standard da de kommer med respektable kamera og fåes til ok penge (har selv lige købt en brugt 3 standard for 2300)
    men det er noget som i skal afgøre.skal han bare ha en nu og øve med og så opgradere engang når og hvis han vil ha kamera og så købe en billig 1er med masser af batterier eller være fremtids sikret og købe en nyere nu med kamera.
    med hensyn til brugt så kan man sagtens jeg har købt en del brugte dji og endnu ikke fået noget der ikke var som aftalt.
    men pas på med at få sendt da der er masser af fuskere der tilbyder droner de slet ikke har så optimal tag ud og se og hent


  • #2   14. dec 2016 Jeg startede selv med en dji Phantom 2 da jeg ikke havde forstand på og flyve, den er så simpel og let selv for begynder da den selv holder sig i luften og har gps mm og man kan købe en masser ekstra ting og montere på den , jeg har købt alle mine droner brugt har bare sørget for de kom i luften inden køb .
    Jeg har prøvet andre droner end dji men holder mig til dji da den opfylder alle mine behov .

    Hvis det er har jeg en dji til salg herinde ,til billige penge .

    God jul


Kommentér på:
Drone hjælp - DJI for begyndere

Annonce