{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

drone er det det nye? {{forumTopicSubject}}

Hej nogen herinde som flyver med droner?
har kigget lidt på sådan en , ifølge diverse hobby handlere skulle det være meget populært?
jeg kunn godt tænke mig en. fandt denne hos Elgiganten da jeg har et gavekort dertil i forvejen:)
http://www.elgiganten.dk/product/konsol-spil/droner-og-gadgets/PHANTOM3STD/dji-phantom-3-standard-drone-inkl-remote-controller?scid=Display40


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  drone er det det nye?
  • #2   4. jan 2017 Jeps! Den er fed sådan en P3 Standard, men advanced/professional er en del bedre mht rækkevidde på videosignalet. Læs evt noget om forskellene på P3 versionerne inden du køber.




  • #3   5. jan 2017 jeg har selv en phantom 3 standard og medmindre du vil lang fpv flyvning er der ingen grund til at gi det ekstra for en pro eller advance og med en lille vindsurfer fra ebay til 20kr incl fragt når jeg snildt ud på over 1km med fin video signal.
    jeg har været igennem mange forskellige droner og dette er min anden phantom 3 standard og gik tilbage til netop den fordi den er en rigtig fornuftig drone og prisen er lige i skabet.....så kan kun anbefale den.


Kommentér på:
drone er det det nye?

Annonce