{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  100+
  • #1   14. jan 2017 Jeg gad sgu godt se nogen kører 100+ offroad. Det bliver nogle vilde flyvehop! smiley smiley smiley smiley smiley

  • #2   14. jan 2017 Om der er en gruppe på rcg eller hvordan? har da en onroad der render over 100 smiley

  • #3   14. jan 2017 Ja at få en offroader over 100 skulle ikke være så svært, men den skal nok have onroad skumdæk og sænkes så der er nok ikke så meget offroad tilbage smiley

  • #4   15. jan 2017 Tanken må da være speed runs?

    Der står på mange offroaderes reklamer at de kører 80-85kmt, når de så testes, så er det tættere på 55kmt gerne.
    Det ser bare rigtigt hurtigt ud med små biler der kører.

    mvh


  • #5   15. jan 2017 Altså min går over men kommer den jo nok ikke op på på en bane.... men ja tænker grupper

  • #6   15. jan 2017 Savage xs går da langt fra 100kmt smiley
    Jeg griner lidt når jeg læser teksten"En af verdens Hurtigste" smiley
    Har du oplevet hvad der sker inden for onroad kategorien for tiden?
    Eller langt værre på 202?
    Her er et klip på en short run, 202 er langt hurtigere.
    https://www.youtube.com/watch?v=fY15NyDG3Jg

    mvh


  • #7   15. jan 2017 Fra 0-100 på 50cm.

  • #8   15. jan 2017 #6 Søren P jeg kan jo kun skrive det som de skriver om den... men min plan er at måle den for ... Når den ikke den hastighed jamen så er det jo svindel i mine øjne ??;) men ellers fuck det... den er ..vanvittig hurtig

  • #9   15. jan 2017 Ja, De er rigtigt hurtige af en monster truck at være, men de tal de skriver passer langt fra, Jeg tunede engang en savage nitro model op til 85kmt ca, der røg standart dækkene, der stod osse den kørte 85 originalt, men gps viste den kørte under 60.

    mvh


  • #10   15. jan 2017 Det samme var jo med hbx onroad da morfars smed en gps på smiley man skulle tro at de målte bilerne på rullefelt i stedet for på vejen smiley

  • #11   15. jan 2017 100+ er meget svært nå med monstertruck-dæk. Har fået min Savage XS op på 99,1 (med en 1:8 esc og på 4s) - den kan i princippet køre langt hurtigere, men dækkene bliver flået af fælgene hver gang. Så den skal have nogle onroad/skum-dæk på, og så er det jo ikke rigtig en offroader længere.
    En Thundertiger MT4 kører 90+ med 100% standard gearing, så den kan sagtens geares til at køre over 100, men allerede ved 90 er den MEGET svær at styre pga. ballon-fordæk.
    Men hvis offroad også tæller buggyer/truggyer så vil jeg mene at det en smal sag at få dem over 100. F.eks. kører en 100% standard Basher Sabertooth 75 på 4s, og der findes langt kraftigere truggyer end den.


  • #12   15. jan 2017 Så nej, en standard Savage XS kan ikke køre de 105+ km/t de påstår; min kom op på 93 efter utallige forsøg, tvivler på at den kan køre ret meget mere end 95 i standard-konfiguration (hvilket dog også er åndssvagt hurtigt for så lille en bil med så højt tyngdepunkt smiley )

  • #13   15. jan 2017 Det er mega svært at få de hjul til at holde.
    Med en onroad, så kan man let få dem over 100kmt, de er osse bygget til hastighed, Hvor monstertrucks kun er lavet til bashing, på bane er de slet ikke konkurance dygtige, så de er pisse gode til det som de er lavet til, men mange tror at de har en hurtigløber eller en af de hurtige biler når de har en monster truck, men det er langt fra sandheden, Men monster trucks er pisse sjove, jeg har haft rigtigt mange sjove timer med monster trucks, både som bashing og på bane, selv og buggyèrne overhalede mig med mere end 2 runder på et løbs tid, så hyggede jeg mig mindst lige så meget som de andre, så intet ondt ord om monstertrucks smiley

    mvh


  • #14   15. jan 2017 Tænker en traxxas revo, med stor batteripakke og den rette motor burde kunne nå de 100..
    Jeg syns nu de 65 min revo 3.3 og de 65-70 min fg baja render er rigeligt..
    Min traxxas nitro rustler er ikke målt endnu, men de går da deropaf.

    Og hvis vi lige tænker fart, kontra målestok, så en 1:10 bil der render 70, svarer til en i reel str render 700. Så trorpokker de er svære at styre.


  • #15   15. jan 2017 E-Revo (næsten) standard ud af kassen kan du godt få op på 100 på 6s med den rette gearing og ned af bakke i medvind. På 4S kan du få den over 80 ganske smertefrit.

    Jeg er mere skeptisk med Slash 4x4 60+ mph markedsføring. Det er ikke lykkedes mig at få en Slash 4x4 over 91km/t uden store ændringer.


  • #16   15. jan 2017 I skal haVe tal for svar.... men måler det og når den ikke den hastighed så må der jo gæres noget... nu kører jeg jo også kun på 3s.... men ja de dæk er noget kort på asfalt.. den tabet grebet med det samme.. De puster sig alt for meget ud.. 1cm brede er lige i underkanten. .. har Været på meget store pladser med minimalt græs... så den kan trække helt ud om det så er 100+ eller lidt under er egentligt ligemeget på banen kan det jo ikke bruges til noget.... hvilke dæk kan i anbefale der ikke udvider sig så mege

  • #17   15. jan 2017 Gone Bananas Racing Skinz Costom made skumdæk i de mål man ønsker smiley de er bare ikke til at betale, men helt sikkert de bedste jeg har haft smiley

Kommentér på:
100+

Annonce