{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

19 kr. for en bruger? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg oprettede en bruger herinde for at spørge om hvilken bil/helikopter man skulle købe som begynder, men efter jeg havde sendt SMS'en for at registrer, så jeg den sidste linje, som vel endeligt burde står lige efter den man skal skrive for at registrer.

Jeg gik ud fra det ikke kostede mere end almindelig sms tasks.

Der står også at man håber at kunne udelukke de useriøse brugere.

Ja nogle af dem, men da også en del andre.
F.eks. dem der endnu ikke har mobil, eller ikke må bruge 20 kr. på at kunne ligge nogle billeder ud på nettet :|

Hvad syntes i om det?

Jeg har lidt forståelse for det, men at det koster 19 kr. skal endten står med fed, eller sættes op så man læser det som noget af det første.

Det ender med at dem der er "useriøse" registrer og der efter finder ud af det kostede 19 kr. og så bliver de da først useriøse :S

Kasper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  19 kr. for en bruger?
  • #1   5. okt 2006 Da RC er en relativ dyr hobby, så er 19 kr. ikke meget i den sammenhæng.
    Så hvis du synes at det er dyrt skulle du lege med sandkasse i stedet for det er ikke så dyrt.

    Noget andet er at det burdte være gratis, men det er også godt at det holder nogle useriøse væk.
    En optimering af systemet kunne være at det først kostede penge når første bil bliver oprettet.


  • #2   5. okt 2006 enig med flemming.. god ide med at det skulle koste når man oprettede første bil..

  • #3   5. okt 2006 Jeg vil nok mene jeg ikke hører under den useriøse gruppe, men jeg har sku ikke så mange penge til overs efter jeg har betalt husleje osv (tjener næsten ingen ting)

    Så for mig er det surt at skulle smide hvad jeg bruger på frokost, for at kunne stille lidt spørgsmål:|

    En fed ting ville være hvis man så fik en bonus ordning, f.eks. lidt rabat hos nogle forhandlere der så fik en lille del af de 19 kr.

    Men ja, hvis man skulle betale de 19 kr. for at oprette sin bil, ville det nok være bedre. smiley


  • #4   5. okt 2006 Nej men jeg mener bare det også udelukker nogle der måske ikke vil oploade en RC men måske bare bruge forummet, og at skulle betale 19 kr for det, så skal man også være vild efter at få et svar

  • #5   5. okt 2006 Undskyld. Men det er et lidt dumt forslag i kommer med.
    I ville gerne have at de useriøse som ødelægger ens spørgsmål ikke er her, men samtigig ville i lukke en masse ind som er så useriøs at de ikke ville betale de få kr?


    I bund og grund handler det om at tjene penge. Så når der er bruger nok på forumet så sætter de pris på at man skal betale.
    Og 19kr tror jeg ikke kan vælte nogens budget da det er et engangs beløb.

    Og jo jeg kender til ikke at tjene nogen penge og have store udgifter.


  • #6   5. okt 2006 Iceman:

    Forumindlæg kan hurtigt slettes igen, og brugeren bannet hvis det bliver et problem.

    Men disse typer er selv et problem for alle, og det her er vel en "sejre" for dem, da det her også går "udover" dem der opfører sig ordenligt..


    Jeg har prøvet at skrive til en hjælpe admin, for at få kontakt med en admin, der kan flytte "ydelsen koster 19.."
    til der hvor det man skal taste ind står, så man ser det med det samme.


  • #7   5. okt 2006 det er jo desuden heller ikke gratis at have sådan en side kørende

  • #8   5. okt 2006 Jeg kan da nu ikke se at det er et problem man skal betale 19,- for at få en bruger herinde? Altså, hvis man ikke har 19,- til at oprette en bruger, så har man sq heller ikke råd til at have RC!

    Men ellers så skulle man jo bare have oprettet en bruger før det med prisen kom, som jeg gjorde! smiley

    // Andreas


  • #9   5. okt 2006 #Jamie-N-

    Nææ det kan du have ret i men jeg kan nævne en masse sider hvor det ikke koster noget at oprette sig, de køre udelukket af de penge de tjener på raklamer, og dem er der massere af her inde, så det burde ikke være det store problem.
    Desuden er deres grund jo at det kun er for at holde de useriøse væk.

    #Andreas T
    Hvis man nu bare vil bruge forumet?
    Bare fordi man har penge kan det sakens være surt at skulle betale for noget som for det meste er gratis, eller i det mindste giver nogle fordele, hvilket jeg ikke er støt på det her gør endnu :|


  • #10   5. okt 2006 jeg er enig med Flemming.


  • #11   5. okt 2006 Hej, syntes det er helt iorden med de små penge, man skal altid tænke på der sidder mange og laver disse sider, og de skal jo også have løn ikke?

    Jeg ved budget har været nede med hensyn til siderne derfor har de også valgt at sætte de banner ind i folks profiler! Det er der så nogle klogehoveder der har fundet ud af at fjerne med det er nok hellere ikke det bedste at snakke højt om, hvis i er glade for denne side.

    Med hensyn til du har kontaktet hjælpe-admins til at få lavet om så man ser det med det samme, så er det ikke os du skal kontakte, du skal kontakte den "rigtige" admin, da vi bare er privat "anmindelige" mennesker der ikke ved meget om computere osv. Vi skal bare sørge for der er ro og orden, derfor kan vi ikke endre siden.

    MVH
    Jeppe - hjælpe-admin


  • #12   5. okt 2006 ja

    men kasper nu har du jo et spørgsmål om hvilken bil/ heli du skal købe.

    Her får du gode råd til, at spare penge og hvad der er bedre til prisen en andre er.

    så vis du havde købt en bil et sted til 1000kr og fik af vide herinde at den kunne fås til 900kr et andet sted så har du lige sparet 100kr så er 19kr sgu ingen ting


  • #13   5. okt 2006 #Jeppe H
    Jeg har skrevet til en hjælpe-admin for at få navnet/email på en admin smiley

    #Jamie

    Nu er det ikke mig som person jeg taler om, men lad os gribe den an på en anden måde.

    Hvis man er en ørn til RC og endeligt bare vil hjælpe folk på forummet, folk som f.eks. mig, så skal han betale for at kunne hjælpe andre i forumet smiley


  • #14   5. okt 2006 ja men selv folk der ved en masse om rc kan lære noget nyt

    jeg har virkelig nydt dette forum og jeg er glad for at jeg får svar på de fleste af mine spørgsmål så 19kr betyder ikke noget for mig


  • #15   9. okt 2006 De reklamer der er her på siden er jo ikke gratis...

    Jeg ville ALDIRG have oprettet mig på RC Galleri hvis det havde kostet penge,og så er det ligegyldigt om det er 9 øre eller kr. 19.

    Og at det er for at holde de useriøse væk.... Jeg mener at det er for at få penge i kassen....

    Der er masser af andre steder hvor man kan finde gode forums, uden at skulle betale.
    Næste trin bliver vel at man skal betale 1 gang om året for at kunne blive på siden.....

    Jeg ville da gerne have skrevet et par kommentater til nogle biler på bilforum, men ikke når det koster penge at blive oprettet.


Kommentér på:
19 kr. for en bruger?

Annonce