{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

PC hjælp {{forumTopicSubject}}

jeg ska til at lave sådan noget recover backup på min PC nu.. men min computer/disk kan ik boote på nogle cd'er når man starter op.. altså windows operativ system cd'er, sådan nogle der ren installere computeren..

nogen der ved hvad problemet kan være..??

PS. jeg har prøvet at købe helt nyt dvd drev og den kan godt køre en almindelig spil cd og læse hvad der er på den..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PC hjælp
  • #1   13. jun 2007 mystisk :S

  • #2   13. jun 2007 ja

  • #3   13. jun 2007 Har du prøvet at gennemføre install via normal software i ISO/BIN format?

    Både fra computer som software og eller fra Cd?

    Ellers stik kommando prompten en lussing ved hjælp af koden [ CHKDSK ] ---> CHecKDiSK

    BCWipeD er et program til at udrette fejl i hardwarens kerne - din HDD, hvis CHKDSK koden ikke fungere skal du bruge koden CHKDSK /F så når computeren genstarter checker din computer automatisk
    din software for fejl. hvis fejlene ikke skal udføres - fjernes, skal du bruge bcwiped, advarsel, ALT HVAD DER LÅ PÅ COMPUTEREN FØR BLIVER 100% hvis du bruger det program, bcwiped.

    Som et hvert andet operativ system kan der være problemer med den kompetible sofware der stammer fra Hardware(n), altså ROOT (Kernen i Hardwaren - der hvor Hardware og Software mødes for at arbejde sammen i maskinsprog.)

    Og så et klap på skudren fra mig af Skedeost...


Kommentér på:
PC hjælp

Annonce