{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sne kørsel????
  • #1   15. feb 2009 du skal gøre dit elektronik vand tæt f.eks. ved at pakke det ind og du skal gi den en go rengøring bagefter og smøre lejerne

  • #2   16. feb 2009 bare kør... jeg har kørt både med min savage, mammoth og idag bajaen og det er ikke nødvændig at pakke det hele ind.. det er jo ikke en sødu skal ud af padle i.. bare husk at køre med en lidt federe blanding da luften er mere tør om vinteren..

  • #3   16. feb 2009 Den ska bare ha noget saft!!!
    Men som de andre skriver pak modtageren ind i en ballon og luk tæt med en strips.

    Husk lad være med at køre hvor der er risiko for der er salt i sneen smiley
    og efter endt spas tager du den ind og puster den så tør du kan med trykluft giver den en gang WD40 ved aksler og lejer og andre steder hvor fugt kan gemme sig så stiller du bilen i et tørt og varmt rum så den resterende fugt kan fordampe

    Det er sådan jeg altid har gjort og mine biler har aldrig svigtet mig eller haft problemer bagefter...

    Såh det er bare ud og fyre den af...


  • #4   16. feb 2009 te har da en boks men de fleste er ikke vandtætte så for at beskytte sin modtager yderligere pakker mange dem ind i balloner det er straks værer med servoer og motorer/esc'er


  • #5   16. feb 2009 WD40 ved dine lejer er ikke så smart.. WD40 fjerner det fedt som er i dine lejer og det er ikke smart...

  • #6   16. feb 2009 Rigtigt Mac
    Jeg sprøjet heller ikke WD40 på eller ind i lejerne med på skruer og aksler og andre led som ikke har lejer.


  • #7   16. feb 2009 kan godt se jeg skrev forkert foroven der men jeg sprøjter ikke WD40 ind eller på lejerne bare for at gøre det helt klart smiley

  • #8   16. feb 2009 Ikke for noget Kasper, hvis du skal spille smart skulle du nok læse det hele igennem..

    Værktøjer beskyttes mod korrosion, pibende og knirkende led bringes igen i orden. Fugtighed fjernes fra sikringskasser og elektroniske måleapparater. Kontakter holdes rene og fastsiddende snavs såsom f.eks. olie-, fedt- og harpiksrester løsnes... og meget andet!

    >>>> fastsiddende snavs såsom f.eks. olie-, fedt- og harpiksrester løsnes <<<<

    det er almen viden at WD40 fjerner fedt fra lejer..



  • #9   16. feb 2009 Danny V >> så vil jeg godt give dig ret.. smiley

  • #10   16. feb 2009 Er du dum eller giver du bare udtryk for det..?
    alle med en IQ over 35 ved at WD40 fjerner fedt fra kuglelejer, så det dummeste man kan gøre er at give sine kuglelejer en omgang WD40... oven i det er det en letløbende olie vilket heller ikke er optimalt for kuglelejer, der skal fedt til.. få nogle facts på bordet før du kæfter op..

    http://www.wd40.dk/markenportfolio_wd40_dk.php

    ellers så må du jo skrive til dem at i din verden har deres produkt en fejl og at deres hjemmeside skriver noget forkert...


  • #11   16. feb 2009 Hvortil kan man bruge WD-40 som rensningsmiddel?

    WD-40 fortrænger og løsner såvel olie-, fedt- tjære-, og f.eks. klæberester, således at disse let lader sig fjerne fra køretøjer, værktøjer og beklædning. WD-40 hjælper endda med at løsne kalk fra vandhaner og brusere samt tyggegummi fra tæpper.


  • #12   16. feb 2009 Lad os nu lige huske hva WD40 står for
    Water Displacement (Vand flytter/fjerner/fortrænger) og 40 var det antal forsøg opfinderen brugte til at finde den helt rette formel...

    Da WD40 jo opløser snavs, skidt. olie og fedtrester er det jo ikke det bedste at sprøjte direkte ind i et leje da det vil opløse det smørrefedt som fabrikanten har puttet i lejet.

    Vil man læse mere om WD-40 kan det gøre her
    http://en.wikipedia.org/wiki/WD-40


  • #13   16. feb 2009 Kasper:

    Må give MAC ret. WD40 fjerner fedt. Og det endda super godt til det.
    Og ved jeg efter som jeg mekaniker..


  • #14   16. feb 2009 Kasper ja det kan smøre hængsler ikke lejer da det opløser den fedt som er inde i lejet og den smøre evne som WD-40 har forsvinder lige så snart lejet kommer op i hastighed da WD-40 er meget tyndt flydene
    WD-40 midlet bliver simpelthen slynget ud i yderringen og ud af lejet pga. centrifugal kræften det gør fedtet ikke...


  • #15   16. feb 2009 hehe Danny du kaster perler for svin. han vil ikke høre på fornuft, da han er overbevist om at han har ret.. det kan være han bruger det meget på hans scooter..

  • #16   16. feb 2009 Sån er det jo så bare Mac men såh er det jo godt vi gør som vi vil og han gør som han vil


Kommentér på:
sne kørsel????

Annonce