{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Oprettelse af rc enhed .. {{forumTopicSubject}}

Hvad er det der sker for folk herinde ??!

Man afviser, siger hvad der er galt og alligevel bliver folk ved med at prøve med det samme .
Og hvis man siger hvorfor man afviser, så bliver man bare svinet til i PB .

Der er simpelthen nogle der bare skal få RCG til at ligne en børnehave ..!

Har I andre også prøvet det ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oprettelse af rc enhed ..
  • #1   25. mar 2009 Man skulle simpelthen tro at det var en stor børnehave nogle gange .
    Nogle folk kan åbenbart ikke klare at høre andre folks meninger .


  • #2   25. mar 2009 haha... jeg ved godt hvem det er og har selvfølgelig også fået dette i en pb:

    Emne: hør her jacob r/c NØRD D>RIFTER
    Skrevet af

    <b<navn</b>

    Skrevet: 25-03-2009 16:51:11

    jeg tramper på dine golf kugler


  • #3   25. mar 2009 Moller123456 !
    hehe ja de blev lidt sure på dig derinde


  • #4   25. mar 2009 Tror også du har gættet rigtigt Jacob . Har fået en der stod det samme i og så har jeg fået denne :

    Emne: nå så er du sej var
    Skrevet af: *********

    Skrevet: 25-03-2009 16:27:49

    du er da godt nok barnlig at du går så højt op i at den ikke kommer ind nørd nørd nørd:hahahahqahahahahahahHAHAHAHAH nørd fuck dig din fucking pik abe prop dinklamme rc op i din fede røv


  • #5   25. mar 2009 der blev oprettet et indlæg i forummet derinde

  • #6   25. mar 2009 ja han blev godt nok sur hehe

  • #7   25. mar 2009 ja men det er jo også forfærdeligt at der blev skrevet der

  • #9   25. mar 2009 hvis mine enheder bliver afvist enten pga for lidt tekst. Så Smadrer jeg personener irl.

    Ej self ikk så retter jeg min tekst eller hvis det er billeder der er dårlige eller for lidt billeder. så tager jeg nye med et bedre kamera. det da ikke noget at blive sur over.


  • #10   25. mar 2009 Daniel : Hvilket ?

  • #11   25. mar 2009 Sikkert .. Men hvis det er dem, så er svaret : Små babyer som tror de er seje, fordi de har lært at sige; f'**k dig .

  • #12   25. mar 2009 har aldrig selv prøvet at afvise og så blive svinet til,, men kan godt se pointen i det. og hvorfor folk ikke bare opfordre dem til at gøre F.eks. bedre billeder (Evt lån et kamera).. mere tekst gå ind på hjemme sider der har bilen tilsalg og se hvad DE! evt har at sige om den, og så det med at man ligger 1-5 billeder ind! brug da 10 minutter mere på at tage 20 billeder og så uploade dem! kan ikke passe man har været oprettet i en uge og surfet rundt og kigget på andre folks biler og set hvor mange billeder og hvor meget tekst der er og så opretter man en med 1/4 af det andre foolk har!

    LAV DET DA FORH*ELVEDE ORDENLIGT! første gang så er der ingen der bliver svinet til eller får den slags komentare!


  • #13   25. mar 2009 Helt enig Emil !
    Det samme med folk der siger; "bedre billeder kommer i morgen". Så vent da med at oprette den, hvorfor ikke lave noget 100% ordentligt første gang ?


  • #14   25. mar 2009 Ja det er jo helt åndsvagt at tage 20 skod billeder og 5 cm tekst og skrive der kommer mere tekst og bedre billeder i morgen, så kan man da lige så godt vente istedden for at bruge de 30min på noget du alligevel retter/skrifter ud næste dag..

  • #15   25. mar 2009 Kan folk ikke tåle at blive afvist ska de jo finde et andet sted!!!
    Jeg har nu aldrig selv fået hverken sure PB'er eller andre trusler.
    skulle der komme sådanne, vil der med det samme komme svar på tiltale i form af udstemme...


  • #16   25. mar 2009 Danny : Det har vedkommende skam også fået .

  • #17   25. mar 2009 Det kan godt være han ikke har ret meget mere end 10 cm tekst ham her http://rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=27102 men hvis han satte det op som

    Topfart:

    7
    2

    K
    H
    /
    M

    så havde han squ da 50meter tekst.. men ikke det jeg mener jeg mener folk der skriver sådan der 1-10 bogstaver på 1 linje og så 1 eller 2 linjers mellemrum :b


  • #18   25. mar 2009 det er også derfor at jeg næsten aldrig skriver hvorfor jeg afviser. men jeg lader kun vær hvis det allerede står der. men ellers gør jeg det self. også for at undgå det der *is

  • #19   25. mar 2009 der er også en s*ade fra min klasse der har gjort det inde på cykel galleri. og hvis han blev frosset oprætede han bare en ny bruger X(

  • #20   25. mar 2009 Mine Herre husk tomme tønder buldre mest tsk tsk.
    De er jo bare en flok barnerøve dem som ikke kan tåle konstruktiv kritik.


  • #21   25. mar 2009 I har allesammen fat i en pointe. Min gamle bruger blev slettet fordi jeg skrev afvist desværre forlidt tekst. Prøv noget mere. det har folk ikke kunne klare også udstemme til mig også havde jeg fået de 100udstemmer også røg min bruger. med alle mine ting på og alle mine venner og alt.. ): det skam slet ikk fair. Men som gamle far siger, Intet er skam nemt her i livet,

    Hehe
    jeg oprettede bare en ny . for jeg sys da selv jeg er en god bruger. Bruger rcgalleri hver eneste dag. og byd alle de enheder der opfylder kravene en varm velkomst


    hvorfor skulle jeg så ryge ud` ØVØV


  • #22   25. mar 2009 Kasper

    Det er så også forplat at Admin ikke undersøger hva årsagen til du er blevet stemt ud kunne være.

    Folk der stemmer andre ud fordi de ikke stemmer andre ind det er for småligt og umodent det viser bare endnu mere de ikke høre til på galleriet

    Jeg vil jo så absolut sige du blev stemt/smidt ud på falsk/forkert grundlag.


  • #23   26. mar 2009 ja . jeg skrev også en mail til admin at det ikke var fair. han skrev bare siger du det ikke er fair du har været en skændsel mod rcgalleri siger dine udstemmer.m n virkelig træls men jeg er på benene igen hehe

  • #24   26. mar 2009 Det er jo ikke helt godt du bare blev spist af med sådan et svar. Der er forskel på hvordan de hjælpe admins der er håndtere div. situationer.

    Det kan godt være man bare ska gøre som du siger enten afvise uden at man skriver hvorfor man gør det også efterlade personen som gerne vil ind uden at den får råd og forslag til hva den kan gøre for at folk byder deres enheder velkommen.

    Det er i mine øjne trist at folk ikke kan tåle at få den konstruktive kritik som kan hjælpe dem med at deres enheder ind på galleriet.


  • #25   26. mar 2009 jeg skriver det selfølgelig også, men kun hvis det ikke står der:)
    men ja det er sq trist:(


  • #26   3. jun 2009 Jeg tilslutter mig dette emne der er nogle drengerøve der prøver at styre dette RCG og det skal de ikke have lov til jeg har sendt en mail rundt til dem der har denne RCG om at ændre det så man ikke kan give point hverken positivt eller negativt uden at der skal gives en kommentar på hvorfor, da der er alt for mange der afviser uden at skrive hvorfor

  • #27   3. jun 2009 enig med preben . der er mange som også afviser bare fordi de ikke kan lide det mærke som den pågældene rc nu er og det er jo en uholdbar begrundelse .

  • #28   3. jun 2009 Kan kun støtte op her.
    Afvisning skal begrundes og gerne med en god forklaring, det er trods alt den eneste måde, man kan rette evt. på. - - At afvise uden at give sig til kende er dybt useriøst og kan ikke bruges andet, end at være irriterende.
    En del af os har så lært at leve med den "Børnehavegruppe" der ikke kan opføre sig ordentligt, men det kan ødelægge det, for mange nye medlemmer der gerne vil ind hobbyen.
    Jeg afviser af princip ikke noget som helst, men afholder mig enten fra at stemme, eller prøver at give et godt råd i stedet for.
    At der så er nogen, der omgående svarer tilbage i en PM med trusler og dårlige kommentarer, det bliver bare ignoreret, det er deres eget problem, hvis de ikke vil modtage venlig gestus.
    Men afvisninger skal begrundes - altid smiley


  • #29   4. jun 2009 Curt R det kan vi kun blive enig om. Jeg lader også altid ejeren for den pågældne enhed at vide hvorfor jeg afviser jeg har som før beskrevet et par simple retningslinjer som jeg bedømmer en enhed ud fra.

    1. Da dette er et galleri og ikke en sandkasse i en børnehave syntes jeg at billederne til den enhed som ejeren ønsker at få ind bør være både tydelige, lyse og skarpe. Dette er ikke enbetydne med man absolut skal ud og købe kamera for flere tusinde kroner, slet ikke men det kan ikke være rigtigt at folk tror de kan få deres enheder ind med mørke, grumsede og slørrede billeder fra en mobiltelefon hvor kameraet tydeligvis blot er fyld og ikke er noget værd. hvis vi snakker om billeder af god kvalitet og hvordan man får taget nogle sådanne billeder ja så kender de fleste enten en kammerat som har et kamera man enten kan spørge om man kan låne eller få kammeraten til at hjælpe med at tage nogle billeder. Snakker vi de yngre brugere ja så har deres forældre eller en kammerats forældre, onkel, tante osv. som regl et kamera så må de jo opsøge dem for at få nogle billeder de kan være bekendt at bruge. Jeg har jo faktisk også af netop sammen årsag oprettet den gruppe som hedder Foto Hjælp Landet Rundt. ( http://www.rcgalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=1050 ) for at hjælpe dem som ikke selv har et kamera eller måske ikke er helt ferm til at bruge det de har. Det er gruppens medlemmer villige til at hjælpe folk i deres nær område med at tage billeder eller komme ud og hjælpe med opstilling osv. Jeg opfordre også folk som gerne vil hjælpe til at melde sig ind i gruppen. På den måde kan vi måske bedre komme de dårlige billeder til livs.

    2. Data! Der er også MANGE som ikke har alverden af data omkring den enhed de vil ha ind og ja der er visse enheder man ikke kan finde alverden af data på men google er trods alt vores ven og en meget dygtig detektiv endda som kan finde data på næsten ALLE modeller og enheder samt grej som er i bilen. Stort set alle producenter har idag en hjemmeside hvor de skriver lidt om bilen, at man så lige kopiere den data fra deres hjemmeside og over i galleriet er jo en lille ting at gøre. ellers kunne man jo også lige søge herinde på galleriet og se om man skulle være så heldig der er en bil magen til ens egen herinde ellers må man spørge en kammerat eller en voksen om de ikke lige har 10-15 minutter til at hjælpe en med at lede for man kan ikke selv finde noget. Eller evt. spørge herinde i forummet om nogel vil hjælpe eller har en bil magen til.

    Det er trods alt så lidt der faktisk ska til for at komme ind på galleriet hvis man har tingne iorden...


Kommentér på:
Oprettelse af rc enhed ..

Annonce