{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva skulle vi dog gøre uden de kære øst europære
  • #1   16. dec 2011 det lyder da noget volsomt !?!? hehe ja det kan du have ret i. men synes det er meget tit man læser om en øst europære der er kørt galt eller har over trådt køre-hviletid

  • #2   16. dec 2011 Jeg hader bare når det er de tosser fra østlandene der kommer med varer i lastbil. De fatter virkelig ikke en skid engelsk. Tysk er er størstedelen heller ikke dus med. Det er mest med hænderne når man skal forklare dem noget.
    Sidst vi havde en som skulle hente noget, skulle vi køre det en kilometer ned ad en vej hvor han holdte. Han ikke ville køre helt op fordi at han mente at grusvejen var for mudret.
    Selv chefen var ved at blive sindssyg, for det er jo mega tidsspild at han ikke bare kunne køre helt op til adressen.
    Så jeg stemmer for flere danske rat holdere. smiley


  • #3   16. dec 2011 Vi havde også problemer med polaker da de kom i deres store kasse vogne, og begynde at læsse deres bil med vores gamle dæk, alu, kobber og hvad de nu ellers kunne bruge.
    De havde enda været så frække, at de havde tage min svends 4 nye alu hjul med dæk på, efter fyraften smiley


  • #4   16. dec 2011 De er sku ik så lidt frække de østaber !

    Ja tak flere danske rat holder !!! Hehe på motor vejen mellem vejle og skærbæk var der en polakker der lige skulle lave en elefantoverhaling, han kom bare aldrig forbi selv om han lå der i 5 min, så måtte han jo pænt trække ind bag ved Hahaha


  • #5   17. dec 2011 det er kun i visse tidsrum der er forbudt, mener det er i mellem kl. 6-10 og igen 14-17

  • #6   18. dec 2011 Det kan godt ske at du ikke bliver ret populær hos det danske police smiley Jeg har som sådan ik noget i mod elefantoverhalinger, for når jeg er med i lastbilen ved jeg hvor irriterende alt ligge bag en arla, post danmark, hoyer biler o.s.v da de kun kan køre 80 km/h , og når man så skal nå en færge og har travlt nok i forvejen er det SÅ træls.

Kommentér på:
Hva skulle vi dog gøre uden de kære øst europære

Annonce