{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sådan en skal jeg bare have finger i WUUUUP
  • #1   1. feb 2012 hans gamle "fat girl" var nu heller ikke værst :

    http://www.youtube.com/watch?v=uX3_jp7GNpM

    men ja det er sku en lækker ramme den nye har smiley


  • #2   1. feb 2012 Den ser alt for led ud, men den virker ikke designet ud fra meget andet end netop det. Design.

    Føreren ser ikke ud til at lave meget andet end at give gas, for han kan tydeligt vis ikke se hvor han kører hen, med den position han har i forhold til motoren. Bilen hopper og danser så meget at han er lige på grænsen af kontrol, og med speederen i bund vil det gå galt på et tidspunkt.
    Tilmed kører fjolserne i den uden nogen form for sikkerhed andet end de er spændt fast.
    Med hjul der kører så hurtigt over løst underlag ville det nok være en ok ide med en fullface hjelm med visiret nede så chancen for at overleve løst flyvende projektiler (læs: sten) forbedres.
    Det samme gælder hensynet til tilskuere...

    Bilen er da alt for fræk at se på, men derudover er jeg meget lidt imponeret.


  • #3   1. feb 2012 Bjarke - er til dels enig med dig... der er meget noget prøv lykken agtigt noget, personligt er jeg selv mere til crawl eller Trial som jo foregår i et helt andet tempo xD men den er sku fræk den vogn og tænkte også det samme med den hjelm og også hvis han ruller og banker hovedet imod en af de stolper (måske endda flere gange)... men mht sådan noget syntes jeg bare at det må folk nu selv om... og nej den er mere en show bil end en seriøs konkurence bil (tror jeg ihvertfald)

    men ham Tim Cameron skulle vidst have ok styr på det smiley


  • #4   2. feb 2012 tja, jeg er nu glad for mit hovede og min familie, og de er også glade for mig så JEG havde taget en hjelm på... syntes nu ikke personligt det er tøset at have udstyret iorden og gerne ville passe på sig selv, tvært imod faktisk...

    Jeg har en fætter der har fået amputeret sit ene ben pga en ulykke sidste år, i en alder af 24 og det vil jeg ikke gamble med at skulle byde min kone at hænge på... det har jeg mig selv og dem omkring mig for kært til...


  • #5   2. feb 2012 Ja for de svanser der kører på cykel ned af bakke er da også nogle svanser. At de behøver hjelm? Phft.

    Jeg har så været mand nok åbenbart. Jeg rampe en væg med hovedet først på rulleskøjter og uden hjelm. Det kostede næsten et års sygdom.
    Ikke noget jeg har lyst til at gentage, og så er det ligemeget under hvilke omstændigheder det er.


  • #6   2. feb 2012 Jeg mener ikke det behøver at være på bekostning af hinanden.

    Der er mange ekstrem ting der sagtens kan dyrkes selvom man har familie, men det er jo bare dumt ikke at tage hensyn til sit eget ve og vel.

    Jeg forestiller mig at du også kører med hjelm på dine MC'er benny?

    Ellers må du jo også være parat til at acceptere den hjerneskade der potentielt kommer.

    Jeg kører altid med hjelm når jeg er på cykel. Og det er bestemt ikke fordi jeg tvivler på mine egne evner. Det er fordi jeg tvivler på alle andres.


  • #7   2. feb 2012 Sikkerhed -
    Jeg tror da vidst nok, at han er sikkerheden selv - i indtil flere af klippene har han solbriller på, hvis ikke det er sikkerhed, så ved jeg ikke hvad er.

    De der bor i de større byer, er langt modigere end karlen på videoen er smiley

    Jeg tror ikke at den er designet bare for designets skyld, jeg tror reelt at han har et ønske om at krydse Grand canyon og bestige Rocky mountains i den smiley

    Den er så cool at jeg får lyst til at rykke drivlinien af min VX80 og svejse en rørramme til den. Men for fanden, bare affjedringen koster ca. 30.000.

    Føj den er lækker!



  • #8   2. feb 2012 Har også været overvejet herfra, nedkorte en LJ70'ere så meget som muligt, kun lige lade kabinen sidde også rør i for den ikke bliver helt deform, også nogle ordentlige boggers på smiley meeeeen, der masser af andre ting der lige skal laves på andre biler osv før det bliver til noget...

  • #9   2. feb 2012 det ligner en for voksede bocart og jeg tror heller ikke det er lovligt at fælle så mange træer som de gør

  • #10   2. feb 2012 jeg kunne bestemt godt finde på at sætte mig op i sådan en og fyre den af... har sku lavet ting i min ungdom der var farligere end det uden hensyn til nogen som helst og er 7-9-13 aldrig kommet noget til trods adskillige alvorlige ulykker...

    men ligemeget hvad syntes jeg man bør have sikkerheden iorden, det gør også at man kan koncentrere sig om det man laver og få meget mere ud af oplevelsen når man er fri for hele tiden at tænke på "hvad sker der nu hvis" osv... så på med hjelmen og der ud af...


  • #11   2. feb 2012 jeg er 100% enig med Bjarke.

    jeg kører altid med hjem når jeg cykler.
    så er det lige meget hvor jeg skal hen.
    om det er en tur på 2km eller 70km gør ingen forskel.


Kommentér på:
Sådan en skal jeg bare have finger i WUUUUP

Annonce