{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.566 visninger | Oprettet:

Svar til Hyggen {{forumTopicSubject}}

Da Hyggen tilsyneladende har valgt at "blokerer" min adgang til at svare på hans spørgsmål, så vælger jeg at svare her i denne tråd, læs selv hvad der er gået forud for denne tråd, ved at læse kommentarer i Hyggen's foto album som hedder "gave mappe"
http://www.rcgalleri.dk/fotoalbum/diverse_rc/21381-gave_mappe

Her under kommer mit indlæg som Hyggen valgte at slette.
------------------------------------------------------------------------------------
Jeg har indtil i dag valgt ikke at kommentere på dine indlæg og videoer, da jeg ikke har haft noget positivt at sige om dig og dine videoer, og jeg vælger normalt at tie frem for at komme med negative kommentarer, men jeg føler mig virkelig stødt over din kommentar tidligere hvor du fortæller at det er kommet dig for øre at du modtager udstemmer, for så er der da vist en hjælpe admin der handler ud over sine beføjelser, og hvis det er tilfældet, så er det jo ikke til at vide om den pågældende hjælpe admin på andre måder misbruger sine rettigheder, derfor vil jeg tage kontakt til firmaet bag RC Galleriet, og bede dem undersøge sagen.
Mangler stadig dit svar på om på hvilken måde en video om alkohol er forbundet med rc.
Jeg vælger at undlade at komme mere ind på sagen om at guide nybegyndere, i købet af ny rc, vi bliver ikke enige, det er som at slå i en dyne smiley
Att: Jimmy H, hvis det var saglige videoer der blev uploadet, så havde jeg da budt dem velkommen, men videoer hvor man kører rundt med ¼ gas på en kinabil og fortæller at man anbefaler denne supersjove bil til nybegyndere, det er sq ikke seriøst, det er da at tage modet fra alle som følger det råd, så må man da hellere anbefale folk at bruge de samme penge og købe noget brugt.
Fortsat gåd aften smiley
Mvh. Paw K


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svar til Hyggen
  • #1   6. jan 2013 Så syntes jeg det er nok

    Vi har mange besøgende på RCGalleri.dk og dermed også et aktivt forum. I den forbindelse har vi set os nødsaget til at forbyde udhængning af både firmaer og personer på RCGalleri.dk.

    Vi kan ikke påtage os den opgave at være dommer over om det er rigtige eller forkerte påstande der fremføres af den ene eller den anden person og har ikke mulighed for at checke ”bevismaterialet”. Med det store antal besøgende bliver vi nødt til at have ens retningslinier for alle. Det er beklageligt, men desværre nødvendigt.

    Det ser ud til at her er overtrådt vores regel ang. udhængning af personer eller firmaer og vi må bede jer om i fremtiden at udvise større forståelse for denne regel og dermed ikke hænge nogen ud.

    Ligeledes gælder at personer der kritiseres udenfor siden ikke må kunne identificeres, hverken ved hentydninger eller ved andre omstændigheder vedrørende den konkrete person eller dennes virke.

    Det er heller ikke tilladt at videregive andres personlige oplysninger, via forum eller kommentarer, herunder MSN adresser, mobilnumre, navne og adresser med videre.

    Vi gør opmærksom på at overhøres denne advarsel kan det betyde at vi desværre må fryse eller i værste fald lukke konto.

    Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på RCGalleri.dk.

    Med venlig hilsen
    RCGalleri.dk | Moderator

    Så jeg ser kun et og det er at slette denne tråd da reglen er overtrådt mange gange her i


  • #3   6. jan 2013 Dette er ganske enkelt tage fra en standart svar fra RCG regelsæt som gælder for alle
    Og nej jeg er ikke Hyggens Guardian


  • #4   6. jan 2013 virker sådan må jeg tilstå


  • #5   6. jan 2013 du svare heller ikke på om det er i orden at nye bruger blir misinformeret osv

    det står også i jeres regl sæt ikke sandt


  • #6   6. jan 2013 Henrik K

    Du som hjælpe admin syntes jeg det ville være flot af dig at svare Michael o på det sidste spørgsmål i og med du selv forelægger regelsættet her.


  • #7   6. jan 2013 kan en ha'er så ikke rette henvendelse til en person som ikke vil modtage kritik på nogle punkter som åbenlyst er forkert

  • #8   6. jan 2013 Nu er jeg ikke den der laver reglerne her da det er bazoom der står for det
    Har man problemer med regelsættet her inde må man kontakte dem


  • #9   6. jan 2013 Står inde for reglerne på hyggens side ?

    http://www.rcgalleri.dk/brugerbetingelser


  • #10   6. jan 2013 Du kan ikke bare forvalte regler fra et synspunkt.. du er her for at varetage ALLES interesser

  • #11   6. jan 2013 Kan ikke forstå man skal smides ud af RCG hvis man ikke er som de andre
    Syntes der skal være plads til alle her inde også sådan nogle som hyggen
    Men vi finder jo ingen løsning på den er måde

    Jeg vil mene der også skal være her og jeg er da også klar over noglegange kommer han med nogle tekniske oplysninger der ikke helt holder vand

    Hva med om han holdt sine videoer i sin egen gruppe så dem der vil se dem er med i gruppen kunne det være en løsning på hyggesagaen ?


  • gl.holte
    gl.holte Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 12
    #12   6. jan 2013 den mand er født uden værdighed unknown... jeg blev frosset på en beskyldning som han intet havde noget i overhovedet og fik ikke engang chancen for og forklare mig og det var faktisk det der skuffede mig alle mest ; ( men nu kommer der et spørgsmål som er lidt afgørene kan man modtage udstemme som hjælpe AMIN ! ! !

  • #13   6. jan 2013 Jimmy du har nok ret men ville bare have lidt ro på RCG igen
    Tror jeg vender det døve øre til og ser hva der sker


  • gl.holte
    gl.holte Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 12
    #14   6. jan 2013 henrik k kan hjælpe amin få udstemmer eller kan man te sig som man vil

  • #15   6. jan 2013 Jeg syntes bare at hyggen skal holde sine videoer i hans egen gruppe,
    og dem der vil ind og se hyggen`s videoer må melde sig i gruppen.
    Så er den ikke længer..... Jeg holder med dig Paw K;-)


  • #16   6. jan 2013 Henrik K

    Nej fakta er bare at du kun forvalter dine regelsæt efter en person her og nægter at svare på hvordan reglerne er omkring to spørgsmål... det er for mit vedkommende fint nok du går ind og sætter en stopper.. men du skal også være klar til at svare på de spørgsmål du får så... ellers taber du ansigt.. regler er til for ALLE uden undtagelse


  • #17   6. jan 2013 henrik k
    hvordan kan en hjælpe admin vende det døve øre til og se hvad der sker det er jo lidt langt ude hvem er admin her inde og hvordan kan man komme i betragtning for at komme op og varetage alles hygge her og regl sæt som du jo ikke selv kan følge ved at vende øret til og håbe på der kommer ro
    det er satme useriøst


  • #19   6. jan 2013 Kan heller ikk finde i vores brugerbetingelser de regler hyggen har overtrådt

  • #20   6. jan 2013 hvor er hygge henne burde han ikke inddrages i denne har sag??

  • #21   6. jan 2013 Han sidder desværre nok og glæder sig over alt den ravage han har skabt :s

  • #22   6. jan 2013 Hvad skal der til for at blive Hjælpe-Administrator? det må da være
    et nemt job, det job må jeg da søge;-) man vender bare det døve øre til og ser hvad der sker....Det er sgu for svagt


  • #23   6. jan 2013 I må jo komme med nogle ting han har overtrådt i brugerbetingelserne

  • #24   6. jan 2013 Henrik K

    som min afslutning her vil jeg sige.. folk klager vel sjældent uden grund


  • #25   6. jan 2013 Til at starte med var han jo en omvandrende reklame søjle for Morfars, han reklamerede voldsomt for deres produkter. Det må da være et brud på reglementet?

    Hans straf???? Sletning af de pågældende video'er og så er det det... Det er lidt tamt, taget i betragtning at han stadig reklamere for/med de biler som han har modtaget gratis fra Morfars...

    Ud med ham, så kan han tænke sig lidt om, og komme tilbage med en ordentlig/venlig opførsel...


  • #26   6. jan 2013 hvem af dem hyggen eller hjælpe admin ?

  • #27   6. jan 2013 •ikke at afgive oplysninger eller information, der er usande eller på anden måde vildledende

  • #28   6. jan 2013 utaknemmelige folk er der nok af...

    Jeg bryder mig personligt ikke af Hyggen og hans videoer men det er sgu gået over stregen.. Har sgu ondt af admin må ligge arbejde i den slags sager..
    - God dag herfra Henrik smiley


  • #29   6. jan 2013 I ny og næ dukker der brugere op, som måske ikke direkte overtræder en nedskrevet regel, men alligevel udviser meget lidt ønsket opførsel.

    Disse ( heldigvis ganske få ) personer, kommer vi vel bedst til livs ved hjælp af udstemme systemet.
    Det er meget svært at opstille et regelsæt, som fanger de brugere vi føler kun er her for at "TROLLE"

    Jeg finder det skræmmende at man har adskillige på sin filterliste, efter at have været her i få uger.
    Selvfølgelig skal vi være rummelige, og her skal være plads til alle (næsten)

    Når man konsekvent spamme og vildleder. Og spærre for dem som faktisk ved bedre. Så udviser man iflg. Mig uønsket opførsel. Og bidrager negativt både på sitet og til sporten.....

    HA... Det er ikke et let job at være "civil betjent" herinde. Og jeg synes at vi bør skrue lidt op for respekten, til dem som prøver at navigere rundt i vores kaos smiley

    Er man ikke enig med HA. Så brug pb. Der får man som regel svar. Er man utilfreds med de administratore som sitet har valgt, er det sitet man skal kontakte, en offentlig mudderkastning, tjener ikke noget overordnet formål.

    God tone, og fornuftige brugere smiley


  • #30   6. jan 2013 Til at starte med var han jo en omvandrende reklame søjle for Morfars,
    er han ikke stadig det?


  • #31   6. jan 2013 I min verden jo, da han stadig reklamerer for de biler Morfars har givet ham...

  • #33   6. jan 2013 Har PM hyggen og er blevet enige med ham om at han poster i hans gruppe og dem der kan li hans videoer kan se dem der


  • #34   6. jan 2013 dejligt


  • #35   6. jan 2013 Jeg æder mine ord og efterlader denne flotte fyr med et par vise ord.

    profilbillede
  • #36   6. jan 2013 Rigtig god løsning for alle parter.
    Når man har så specielle hensigter, er det jo lykken for alle at det når de rigtige modtagere istedet for både de rigtige og forkerte.



  • #37   6. jan 2013 @unknown, det er måske dit forum? det er måske dig som betaler for servere?

    Nej du har betalt for at få nogle frynsegoder som du ikke havde brug for. Det har du selv valgt, ingen tvinger til det ligesom ingen tvinger dig til at være her.

    Jeg fjernede faktisk min post for at slippe for dumme kommentarer fra folk som godt ved jeg har ret.

    Lamt argument.. Men igen kan jeg kun referere til det billede jeg smed op før, nogen tager deres computer, deres 56k modem og dem selv alt ALT for seriøst smiley

    INTERNET BIG FUCKING DEAL!


  • #38   6. jan 2013 Peter kakkelbord!!:-D Fuck den var god!:-P

  • #39   6. jan 2013 fight fight fight fight smiley

  • #40   6. jan 2013 peter husk at lave en tråd om træf smiley


  • #41   6. jan 2013 Få nu hold i det der eller find en parkerings plads

  • #42   6. jan 2013 Rolig nu Drenge smiley !! Kan kun give Jan@ ret ok Løsning for mig !!

  • #43   6. jan 2013 Jimmy hånden på hjertet - dit eneste formål med dette forum
    gennem længere tid har været at genere RCG's nye design, at piske en stemning op samt at genere Peter. Du er kommet med nogen rigtigt stygge påstande samt generet samme mands familie ret groft.

    Hvis dit formål var at frem provokere en reaktion så tillykke !! Din mission er fuldført.


  • #44   6. jan 2013 .. Og det bunder jo ikke i uenigheder - det bunder i din egen systematiske og altopslugende personlige chikane.

    Skulle det blot være en uenighed burde du med dine 41 år lade det ligge - og da slet ikke lige benytte en lejlighed som denne tråd lige til hælde mere på.

    Hverken dine eller Peters ord klæder en tråd med en fornuftig løsning.


  • #45   6. jan 2013 Hej allesammen.

    Jeg har desværre været til familie fødselsdag og har derfor ikke haft mulighed for at deltage i løjerne smiley

    Jeg kan forstå at Hyggen fremover vil lægge sine videoer på youtube og linke til dem fra sin egen forum side....... jamen det er da fint, så slipper jeg for at se dem mere smiley men det giver mig stadig ikke svar på mine to spørgsmål jeg startede ud med at stille ham, hvorefter jeg blev blokeret.

    Jeg vil da gerne have svaret på hvorledes hans videoer herinde allesammen er rc relaterede.
    1. Hyggen uploadede kort før nytår en video hvor han "underviste" alle brugere herinde i kunsten at drikke juleøl samt blande alkohol med cola light.

    Derudover informerede han om at han er blevet informeret om at han modtager udstemmer, jeg vil gerne vide hvem der har videregivet disse informationer, kommer der ikke svar på dette, må jeg se mig nødsaget til at kontakte firmaet bag rcgalleri, for så må de kigge logs.


  • #46   6. jan 2013 @unknown

    Jeg sender dig glædeligt 50 kr hvis jeg så får for mine penge hvad jeg har købt smiley

    Og du har vidst nok fået hvad du betalte dine penge for, et medlemskab til denne side, om du vil bruge det eller ej sammen med dine med brugere så som hyggen er jo helt op til dig. :]


  • #47   6. jan 2013 Hold nu for HE******* da op og fald til ro..

  • #48   6. jan 2013 Alle med rød bånd ud i sneen og gul bånd op og i bad!!!

  • #49   6. jan 2013 også er der i øvrigt saft og tude kiks på grøn stue hvis i kan opføre jer ordenligt smiley

  • #50   6. jan 2013 ikke nogle vaskere

  • #51   6. jan 2013 Jeg vil sætte pris på hvis du kunne være så venlig at oprette din egen tråd til "fremmede" spørgsmål som intet har med denne tråd at gøre, jeg vælger dog alligevel at hjælpe dig lidt med dig spørgsmål.
    for at nogle skulle tage din anmeldelse seriøst, så skal du nok vælge ikke at offentliggøre at du vil anmelde truslen, for når du vælger at offentliggøre dette, viser du samtidig at du ikke frygter vedkommende, og det er vist en forudsætning at du virklig føler dig truet, for at de skal tage dig seriøst.

    Mvh. Paw K


  • #52   6. jan 2013 Det burde være en ulovlighed i sig selv, at eje så grimt et kakkelbord...sorry for OT

  • #53   6. jan 2013 tja det er jeg ikke så bange for.

  • #54   6. jan 2013 Jimmy H
    Jeg vil ikke vælge side i denne debat, men undre mig blot over din harme mod at nogle herinde vælger at udhænge bestemte personer, ved en hurtig gennemgang af tidligere forumtråde herinde stødte jeg på følgende indlæg i en tråd som hedder "genpost i markedet" hvor du Jimmy H d.13. dec 2012 kl. 11:19 skriver følgende:

    "ja, det gamle igen, og kan ikke gå hurtigt nok!

    Ufatteligt som peter ø får lov at ødelægge markedet, uden at tingene bliver ændret herinde..."
    læs evt. hele tråden for at se sammenhængen http://www.rcgalleri.dk/forum/generel-diskussion/86911-genpost_i_marked_spoergsmaal
    Grunden til at jeg bringer dette op her/nu er at du jo selv hænger folk ud med navns nævnelse, læs evt hele tråden igen, og se at der på intet tidspunkt bliver nævnt nogle personer før DU vælger at gøre dette, før dit personangreb omhandlede tråden blot en afstemning. smiley


  • #55   6. jan 2013 Altså det du siger er at: det er ok at du hænger en person ud til offentlig skue, her taler jeg om det du gjorde med Peter Ø, men andre må ikke gøre det HVIS !!! du syntes at den pågældende person er sød.... eller hvordan ?

  • #56   6. jan 2013 Tror i HA ikke, at det er på tide denne tråd bliver lukket? Det er sku for pinligt at se voksne mænd opføre sig sådan.

    Hvis i ikke kan lide tingene, som folk ligger på markedet eller op i video, så vil jeg hermed dele et kanon råd med jer... Lad være med at klikke på det. Sværere er det altså ikke.


  • #57   6. jan 2013 Jonas Palm
    den virker vist begge veje smiley du kunne jo bare klikke ud igen, men du var alligevel nødt til lige at kommentere på tråden smiley
    Hvis du tog dig tid til at læse det hele, ville du vide at tråden som sådan har en fin berettigelse, den har dog taget nogle uheldige drejninger undervejs, men havde Hyggen fra starten svaret på et simpelt spørgsmål, og havde en uheldig hjælpeadmin haft "balls" nok til at stå frem og fortælle om sin fejl, så havde tråden været død og glemt for længst, indtil dette sker vil den sikkert ånde og skabe ufred (Uhygge) smiley


  • #58   6. jan 2013 Go søndag smiley

  • #59   7. jan 2013 Hygge hejsa smiley

  • #60   7. jan 2013 Hold da op hvor i giver den gas.

    Det skal drikkes væk!


  • #61   7. jan 2013 det må vi fejre ;o)

  • #62   7. jan 2013 Kan man kræve svar her inde fra folk man stiller spørgsmål? og er der regler for det. for jeg har sommetider spurgt om noget uden at folk har svaret? det er vel 100% op til en selv om man gider svare på folks spørgsmål, man kan da ikke kræve et svar. ihvertfald ikke som menigt medlem
    og hvornår må man så anmelde sin bil? og hvordan gives karakterne? for alt andet en top pro biler er lort i mit hovede, men ikke i lille bo´s han køre nemlig hygge og jeg køre løb? og hvorlang tid skal man have kørt inden man må? og skal man selv være en dygtig køre for at må det? og hvordan finder vi ud af hvem der er dygtige nok? skal man vinde løb? og hvad hvis man ikke har ret bliver man så smid ud fordi alle der er uenig stemmer dig ned?

    Jeg synes det er noget pjat. ingen af os kan give et facit på det og mange her inde anbefaler noget, som andre synes er noget lort. Så hvad skiller ham ud? At han fik det? for han fik ikke den første af morfars og den synes han også var god? tror sku han mener det han siger og så er jeg lige glad med om han fik det eller ej.. og når alt kommer til stykket kunne det alligevel ikke pisse mig af, da jeg alligevel synes at haldelen af hvad andre synes er godt her inde, ser jeg som billigt legetøj og skal jeg så brokke mig over det anbefaler det? da jeg ikke er af samme mening..
    at han så har lavet en video om noget andet, den kan vel bare ligge i diverse.. kan da virkelig ikke pisse mig af ;O)



  • #63   7. jan 2013 Morten K
    smiley kræve er der vel ingen der gør, har bare gjort opmærksom på at tråden ville højst sandsynligt være stoppet for længe siden hvis han havde svaret på spørgsmålet fra starten, det var Hyggens egen påstand at ALLE hans videoer herinde var rc relateret smiley og med hensyn til den anden del som involverer en hjælpe admin, så forventer jeg svar fra Bazoom.dk da den pågældende admin tilsyneladende ikke ønsker at stå ved egne handlinger.

    Hav en fortsat god dag smiley


  • #64   7. jan 2013 Fuldstændig enig med dig Morten! Der fik du sq lukket munden på dem.

  • #65   7. jan 2013 Fra mit synspunkt handler det vel i lige så stor grad om, hvad der er god etik herinde......hvordan kan det være, at mange er utilfredse med Hyggen fordi han uploader mange videoer, hvorimod at det er helt ok at Kakkel-Peter spammer markedet med alt sit Tamiya pangel....??



  • #66   7. jan 2013 Jeg har en masse fjernstyrede biler, nogle af dem har jeg istandsat, andre er, som jeg modtog dem, fuld af gammelt støv og jord. Der er vel omtrent 140 forskellige modeller + lidt dubléer. Jeg er pjattet med det lort.

  • #67   7. jan 2013 Jeg er udmærket klar over at tråden har taget en efter min mening uheldig drejning, men hvis i havde fulgt tråden (også inden HA slettede en del) ville i vide at det fra starten ikke drejede sig om Hyggens mængde af videoer, fra starten spurgte jeg ind til en bestemt video som han tidligere uploadede, og spurgte ind til hvor han havde fået oplyst at han havde modtaget "udstemmer" det resulterede i slettede forum poste og en tur på filterlisten, ene og alene derfor blev denne tråd oprettet.

    Hvorvidt den omtalte Kakkel-Peter opretter mange eller få annoncer, er for mig så vidt ligegyldig, grunden til at jeg gik ind i den "diskussion" var udelukkende fordi Jimmy H havde ondt i r'ven over at nogle efter hans mening valgte at hængte en person ud, og at han selv tidligere havde gjort nøjagtig det samme, så det var blot for at vise at han ikke selv er bedre smiley


  • #68   7. jan 2013 De fleste diskussioner tager ofte drejninger i forhold til udgangspunktet - præcist som denne tråd har gjort....det er nu engang sådan tingene hænger sammen.

    Jeg har yderst svært ved at se, hvad det er Hyggen har gjort forkert - i min optik har han tilføjet noget nyt til et i forvejen snæversynet publikum. Hvorvidt han ved noget om rc eller ej, er da nemt at gennemskue. Det er ikke længe siden Hyggen købte sin første rc-bil, og jeg er da ganske enig i, at det ikke er det højest opnålige kvalitet, men lad da manden tale om sine biler som han vil. Det kunne jo være at man kunne følge udviklingen som tiden går.....kan slet ikke se, hvorfor Politimester Paw pludseligt skal være dømmende overfor hvad og hvem der må gøre dit og dat, hvordan man tilegner sig oplysninger af mere eller mindre relevant karakter....og helst i kronologisk rækkefølge.....


  • #69   7. jan 2013 Uffe S
    Politimester Paw smiley super nice, det vidste jeg ikke at jeg var, men ok, den tager jeg så på min kappe.
    Hvis du vil have den korte udgave af starten, så har Hyggen oplyst at det var kommet ham for øre at han modtog udstemmer, til den kommentar oplyste jeg ham at det var rigtigt, han havde bla. fået en af mig, da han uploadede en video hvor han "underviste" i hvordan man skulle drikke juleøl og blande alkohol, der gav jeg ham en udsstemme, da jeg mente at det var en upassende video at uploade, da der er flere brugere herinde der er mindreårige, hvis det gør mig til Politimester Paw så ok.
    Derudover så har jeg tilspurgt om det er kotyme fremover at alle der modtager udstemmer, bliver informeret af hjælpe admins, eller om det bare var ham der modtog særbehandling.
    Syntes nu personligt ikke mine handlinger er så slemme, men der tager jeg måske fejl.

    smiley i må Hygge jer smiley


  • #70   7. jan 2013 Juleøl og alkohol er ikke relevant... Bum

    For ikke at nævne den skjulte reklame kampagne han er med i...


  • #71   7. jan 2013 Hyggen har intet gjort forkert, hans videoer hører nu til i privat gruppe, mon ikke bare Paw K og mange andre prøver at holde Rcgalleri bare lidt seriøst sted at være, at der bliver uploadet vejledningsvideoer af personer som i forvejen ikke kender forskel på en Fartregulator og en Modtager holder jo ikke. Voksne griner af det, børn suger det til sig fordi det kommer fra en voksen. Og der er jo også blevet en løsning på problemet jo, så problemet er jo løst!! Vi alle burde være glade smiley


  • #72   7. jan 2013 Kære søde Jimmy H smiley
    Jeg har skam intet problem med hans RELEVANTE videoer, der er bare ikke så mange af dem smiley
    Håber (men tror ikke) du kan se ligheden, du brokkede dig over at folk hængte Hyggen ud til offentlig skue, det var jo helt galt, men da du selv tidligere gjorde samme ting, blot med Peter Ø, så var sagen jo en helt anden..... eller hva' smiley


  • #74   7. jan 2013 HOLD DA HELT KÆFT EN BØRNEHAVE HERINDE.... VOKS DOG OP!!!!

  • #75   7. jan 2013 relevante videoer??? Hans var da lige så relevant som alle andres.. måske bortset fra en. Jeg skære det da gerne ud i pap. Hvad der er relevant afhænger af hvem der ser dem.. der ligger et hav af videoer her inde som jeg ikke kan bruge til noget som helst da det er forkert i mine øjne, der ligger godt nok også mange jeg mener er spild af tid...
    men slet dem alle og der kommer 1 video om måneden hvis vi er heldige, det skal nok blive sjovt. må man kun oploade videoer hvor man 100% kan stå inde for at det man siger korrekt og hvordan beviser man det??
    Og uanset om han havde fået dem eller ej, så gør i jer til dommer over om hans positive vinkel til hans biler var ægte eller betalt? kan i tillade jer det? i har bare dømt manden ud fra hvad i synes. Så man skal da godt nok passe på her inde må man sige,


  • #76   7. jan 2013 Du har måske aldrig erfaret det er godt at tænke før man taler smiley

  • #77   7. jan 2013 Når ny Hyggen ikke mener man skal læse manualer og direkte opfordre til at lade være, mener jeg at han er på gyngende grund. Hvis man vælger at lade være med at læse om hórdan man lader forskellige typer batterier, eller forbinder elektronikken ødelægger man I bedste fals sit grej, og I værdste fald brænder man sit hus ned.
    Så er han god nok til at give råd?
    En bankrådgiver kan blive straffet hvis de anbefaler at man køber et bestemt værdipapir. Men Hyggen kan få lov til at sprede sine råd, som I mine øjne er det værdste bavl jeg har hørt siden vi kom med I EU.
    Hvis man vil give råd og vejledning bør man I det mindset have en eller anden form for viden...og ikke vide hvad noget så simpelt som et dean stik er.
    PS: Jeg har kun set 1 video, jeg kunne ikke holde mere ud. Og jeg vil opfordre dem der søger råd og vejledning om at spørge de rigtige til råds.


  • #78   7. jan 2013 Og så igen.. Hvad er rigtigt eller forkert, Bo? Er du en slags dommer man kan spørge om det eller hvad?

  • #79   7. jan 2013 Je ved umiddelbare mere en hyggen....bare se hans seneste tråd Ipå hand forum. Køretid på et 1800 Lipo batteri....
    Når man har med elektronik at gøre, så lærer man hurtigt hvad der er forkert hvis man vælger at lade være med at læse manualerne. Så ja....jeg kan da godt være dommer hvis du mangler en.


  • #80   7. jan 2013 PS....er træt,og kan ikke stave....jeg daffer I seng, og kigger igen I morgen om jeg skal være dommer....

  • #81   7. jan 2013 Han bryder ingen regler, så i kan jo brokke jer herfra og til månen:-)

    Mangler nu ikke en dommer. Og sov godt forresten!


  • #83   9. jan 2013 Underhold mig sagde kongen.... Og det blev han...
    Hold da kæft en gang læsning kan da se at jeg følger så meget med herinde
    Som jeg gerne ville for god underholdning skal opdages med det samme
    Over And Out


  • #84   9. jan 2013 Ahahaahahhahaha jan det fandme provo!


    "Hygge hejsa!!!" Omg Epic!


  • #85   13. jan 2013 he hr mere mere,,,,,,,,,,,,

  • #86   10. feb 2013 er det mig eller er han væk smiley

  • #87   10. feb 2013 Nogen ting bør man lade ligge !


    profilbillede
Kommentér på:
Svar til Hyggen

Annonce