{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Bedst bedømte enheder {{forumTopicSubject}}

Kunne det ikke være rart med lidt fornyelse, bedst bedømte enheder er altid de samme, og det vil sandsynligvis ikke ændre sig, de er jo super flotte.
Kunne man forestille sig at det blev lavet om til månedens bedst bedømte enheder, så ville der da ske lidt nyt.
Skrevet på en søndag hvor der sker lige så meget på RCG, som hvis man sætter sig og ser en kaktus vokse.... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedst bedømte enheder
  • #1   3. nov 2013 Kunne også være pæs sjovt med værst bedømte enheder, som den bare shuffler imellem og skifter hvert 10min.

    Men ja, vi kan da ikke blive mere trætte af at glo på bedst bedømte enheder.
    De er blevet ligeså uinspirerende at se på som hvidt tapet.


  • #2   3. nov 2013 Hmmm...
    Jeg håber for rcgalleri' eget bedste at de ser dette forum indlæg.
    For det er sørme begyndt at blive kedeligt i rc-enheds-sektionen når ikke der sker noget nyt overhovedet.

    Det kan da heller ikke være rigtigt at fordi bilen er i fuld aluminium så skal det bare være den pæneste. Sådan tænker jeg ihvertfald ikke altid. Jeg kan da sagtens finde nogle biler som jeg selv hellere ville have end en gang aluminium. Ikke sagt at de ikke er lækre, for det er de!


  • #3   3. nov 2013 God ide smiley

  • #4   3. nov 2013 helt enig, de er flotte men hvorfor ikke lave en shuffle funktion i stedet. eller sætte en limit på hvor lange man må være den bedst bedømte og så videre til den næste.

    eller den bedst bedømte i denne uge/i dag/sidste uge/den bedste denne md. eller lign.

    bruger meget sjælendt rc-enheder, med mindre der lige skal accepteres nye enheder ind bruger jeg den faktisk aldrig.

    når jeg kigger på andres rc-enheder er det som regel igennem brugeren når der bliver snakket på diverse indlæg.


  • #5   3. nov 2013 Enig! Det kunne være fint, og teknisk vel en ret simpel tilretning for webmaster, bare at sænke "karakteren" for hvornår en enhed er " god nok.

    Ganske enkelt for at få et bredere udvalg i de "bedste enheder" smiley Det burde være til at klare. "hint hint" Mr. Webbie smiley


  • #6   4. nov 2013 En skam det ikke kunne nå at blive ændret nu hvor de har været i gang med at pynte på designet..... Men måske er der håb hvis vi er flere der mener det kunne være en mulighed smiley

Kommentér på:
Bedst bedømte enheder

Annonce