{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Outerwears
  • #1   8. jul 2012 Jeg følger lige med fra sidelinien.
    Bliver temp. På motor og esc ikke meget højere når man kører med Outerwears.???

    Mvh Christian


  • #2   8. jul 2012 iccom i foliehaven ved valby. de går på ferie den 16/7. i 3uger.

  • #3   8. jul 2012 Jeg ved ikke hvad nu vil med outerwears.
    Det plejer ikke at være særligt solidt og det er besværligt at rode med hvis ikke bilen er bygget til det.
    Jeg gør mine biler vandtætte og søger for at der er fri gennemgang igennem bilen så mudder og hvad der ellers kommer ind, også hurtigt kommer ud igen.

    Næsten alle servoer er helt eller delvis vandtætte, modtagere er nemme at putte i en plastpose, så der er kun ESC´en du skal fikse smiley


  • #4   8. jul 2012 Sauron: lyder spændende at du laver dine biler vandtætte.
    Hvordan gør du det.?

    Mvh Christian


  • #5   9. jul 2012 Hej Christian.
    Det er sådan ikke bilen jeg gør vandtæt, det er faktisk kun elektronikken.
    Hvis man ikke køre vognen helt ned under vand, men kun sjasker igennem vandpytter, kan man nøjes med at putte modtageren i en lille plasticpose med en strips rundt om så vandet ikke kommer ind.

    ESC´en kan man gøre vandafvisende med plastik dip eller epoxy, men det er svært, og det kan let gå galt.
    Men der er mange ESC´er på markedet der nemt kan klarer at blive oversprøjtet med vand.
    Jeg selv køre med HobbyWing´s Ezrun som jeg flere gange har kørt helt ned under vand uden det har voldt problemer.

    Som før sagt, er servoer af en rimelig god kvalitet stort set vandtætte, så det behøver du ikke at tænke på.
    Det samme med batteri og motor.

    Så det er faktisk kun modtageren og evt. lyssæt, spil hvis du har det i din bil du skal gøre noget ved.
    Og hvis du virkelig skalæ ud på det dybe vand, så har jeg en lille guid her du måske kan bruge smiley

    Vandtæt Spektrum modtager http://www.rcgalleri.dk/fotoalbum/guider/14198-vandtaet_spektrum_modtager



Kommentér på:
Outerwears

Annonce