{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Anders K
Anders K
Tilmeldt:
22. jul 2010
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 65

Ny karosse {{forumTopicSubject}}

Hej RC. Nu skal jeg i gang med at style mit første karosse op, og som sagt ALLER første gang, derfor skal jeg lige høre. Når man sætter klistermærke på den er det så fra indersiden eller hvordan forgår det?? Og kan man købe noget special maling til at tone vinduerne eller hvad skal man bruge der? (Evt. et link til et man bruger til at tone vinduer med)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny karosse
  • #1   21. apr 2013 Klistermærker sætter man normalt på ydersiden smiley (husk at fjerne den film som er på karosset inden du sætter den på)

    Til at tone ruderne kan du bare smide noget mørkt men gennemsigtigt film/klistermærke på. Det behøves ikke at males på.


  • Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 65
    #2   21. apr 2013 Hvorfor skal den film fjernes først da?? Vil det ikke være oplagt at lade det side så det kan beskytte karossen lidt i mod stød osv.
    til at tone ruderne kan man så ikke bare bruge sådan noget almindeligt film som jeg toner min rigtig bil med alt min personbil smiley


  • #3   21. apr 2013 Jo den film burde du sagtens kunne bruge.

    - Man fjerner filmen på karossen, da den får farven du har malet til at se misfarvet/mat ud. Du kan selv se resultatet efter du har malet. Karosset bliver først ordenligt blankt og får først den rigtige farve, efter at man har fjernet filmen.


  • #4   21. apr 2013 Hvis den film kan beskytte din bil mød stød og knubs, vil jeg have at vide hvem der laver filmen - så har mit skilte firma lige fået en masse nye kunder til bilindpakning!

    Den film sidder der kun, så man slipper for at afdække karossen, mens man maler på indvendig side - that´s it. Af med den...eller - det må du jo selvfølgelig selvom smiley


  • Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 65
    #5   21. apr 2013 Okay mange tak!! smiley

  • #6   21. apr 2013 Det rudetoningsspray man kan købe er elendigt. Det opløser den maling du har på bilen, selvom det er samme mærke. Jeg bruger selv rudetoningsfilm.

  • Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 65
    #7   21. apr 2013 Super tak for hjælpen og råd!!

  • #8   21. apr 2013 Jeg har ikke problemer med rudetoning på spray. Det skal selvfølgelig bare bruges med måde ligesom alt andet.

    Hvis man bare er omhyggelig, så er det intet problem. Og jeg har også prøvet at bruge lygtefolie som toning på mine karosser. Det fungere faktisk udmærket.



  • Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 65
    #9   21. apr 2013 Okay mange tak smiley Jeg tror også jeg vil bruge film eller folie smiley

Kommentér på:
Ny karosse

Annonce