{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

hjalte B
hjalte B
Tilmeldt:
16. apr 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

2.4G forstyrre hinanden {{forumTopicSubject}}

hej RCG:)

mig og min ven har købt en tamiya tt-01 hver. min er en RTR bx model med tamiya's sender og teu-105bk modtager. den anden har teu-105bk modtager og noget bedre LRP sender.
hans sender går ind over min og forstyrre sporadisk. har prøvet at rebinde sender og modtager uden held.
har i nogen ideer til hvad jeg kan gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2.4G forstyrre hinanden
  • #1   16. apr 2015 teu-105bk er ikke en modtager. Det er escen.

    Er du sikker på at det er 2,4ghz synderen. Har?


  • hjalte B
    hjalte B Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #2   16. apr 2015 ja det er 2.4 men ja jeg har skrevet forkert. modtageren hedder TRU-08 fra tamiya og den anden modtager er selfølegelig også crp så den passer til sender. er lidt noop:)

  • #3   16. apr 2015 Hele ideen med 2,4 er at man netop ikke bruger samme kanal.
    Som jeg husker det vælger futaba mellem 80 kanaler og hopper hele tiden til den bedste.
    Måske dit tamiya anlæg ikke har så mange kanaler at hoppe imellem, og at den låser sig til en kanal.


  • hjalte B
    hjalte B Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #4   16. apr 2015 det var også det jeg havde forstået. men det er helt tydeligt at når han tænder for sin sender opføre min sig underligt. så du vil foreslå at jeg køber ny sender/modtager?

    og tusind tak for svar!


  • #5   16. apr 2015 Aner faktisk ikke hvordan man løser det, det er første han jeg høre om et 2.4 anlæg som opføre sig som et fm/am anlæg.

    Men hvis du skal kikke efter nyt billigt, så kik efter gt3b og gt3c


  • hjalte B
    hjalte B Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #6   16. apr 2015 der er heller ikke meget den går ind over. kun et den lige slår ud til en side eller ikke køre lidt længere end jeg holder speederen inde, eller bremser et split sekund. men nok til man bliver frustreret:)


  • hjalte B
    hjalte B Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #7   16. apr 2015 tror lige øllen gik ind over min skrive evne, men håber du forstår hvad jeg mener:) men siger tak igen. havde håbet det var RTR men må se mig om efter et nyt sender/modtager sæt. så ryger det andet i min tamiya grasshopper jeg fandt i container:)


  • #8   16. apr 2015 Det var ski' da et godt container-fund smiley Jeg har selv haft de bedste oplevelser med LRP og Sanwa. Og endda dem i den billige ende. MIDhobby har faktisk det lille Sanwa anlæg til 600 kr. Det slår endda udenlandske priser.

  • hjalte B
    hjalte B Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #9   17. apr 2015 ja det var helt tosset. kørte forbi og så kassen og tænkte at der ikke kunne være noget i den, men vente om for lige at tjekke, så var hele lortet der sgu. robbe sender og servo. tusse gammel oplader, mekanisk speedcontroler og den originale 380 motor, manual og det hele. der var sat en 540 i. fik fixet en løs forbindelse i batterikassen med de 4 AA batterier i og smed et batteri fra et hardball gevær i, så kørte den. men kun et par gange så tror jeg modtageren stod af.


  • #10   17. apr 2015 Inden du køber nye radioer, prøv at sætte helt friske batterier i dem begge og se om det gør en forskel. Noget lignende skete for mig og det var løsningen.

  • hjalte B
    hjalte B Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #11   17. apr 2015 Tak det prøver vi:)

Kommentér på:
2.4G forstyrre hinanden

Annonce