{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

Forkert gløderør eller fejl på røret? {{forumTopicSubject}}

Hej,
Da jeg var ude at starte min savage 3.5 for første gang i år, startede den fint. Men da den gik ud mens jeg satte karosseri på, kunne den ikke sarte igen.

Jeg tjekkede gløderøret, der umiddelbart så fint ud, af hvad jeg kan se. Men den gløder ikke ved test med starter, der er ladet helt op.

Ville man ikke kunne se, hvis det er brændt over?

Det er et os 8 rør.


Kommentarer på:  Forkert gløderør eller fejl på røret?
  • #1   6. maj 2015 Hvis det er brændt over kan du se det. Men jeg har kun oplevet det, hvis jeg har udsat dem for en for høj spænding. Er det en helt almindelig glødestarter, du har? Og hvor gammelt er gløderøret?

  • #3   6. maj 2015 "Men den gløder ikke ved test med starter, der er ladet helt op. "

    Så skal du nok have et andet gløderør... smiley


  • #4   6. maj 2015 Helt almindelig glødestarter, prøvet både med min gamle og en helt ny. Røret er 3 år gammelt.

    - Ja, det regner jeg også med, men ville jo gerne undgå det skete igen. Derfor ville der være rart at vide, om det bare er brug eller om røret er et forkert slags smiley


  • #5   7. maj 2015 Så er det nok udtjent. Lige meget hvad er det i hvert fald defekt, men tre år er vist også meget godt klaret, hvis du ellers har kørt med den smiley For fed blanding kan i hvert fald nedsætte levetiden.
    Men os #8 er et fint all round rør.


  • #6   7. maj 2015 Du kan ikke nødvendigvis se, at det er brændt over, når det bare er almindelig slid.

    På med et andet rør og vær glad og tilfreds med, at du ikke har skiftet i 3 år smiley


Kommentér på:
Forkert gløderør eller fejl på røret?

Annonce