{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E revo kobling
  • #1   6. jul 2015 Spænd den helt i bund (pas på ikke at spænde for hårdt) og så en hel omgang ud.

    Det er standard.

    På 4s plejer jeg at køre med en halv omgang ud, og jeg har aldrig haft problemer med den indstilling.

    Reglen er i øvrigt, at hvis du starter fra fuld gas, så skal den slippe den første halve meter. Men held og lykke med at få det afpasset smiley


  • #2   6. jul 2015 Okay tak for svaret Don ?

  • #3   6. jul 2015 den stilles bedst individuelt fra bil til bil, jeg gør det på øret.
    Men jo, Traxxas standart indstilling er aldrig helt gal, dog mest en slags tommelfinger regel ik..


  • #4   6. jul 2015 Plejer at spænde skidtet helt i bund. Det er pissesvært at lave fede wheelies og backflips hvis den får lov at slippe!

  • #5   7. jul 2015 kan man da os gøre, men så går alle hårde stør os ud over hele drivlinjen på bilen.
    Især Differ for, bag, og aksler.


  • #6   7. jul 2015 Hellere shimme differne og skifte driveshafts en gang imellem, end at køre som en fartforskrækket kælling.


  • #7   7. jul 2015 enig..
    men man er lige nød til at sige det jo, koblingen er der, af en årsag..
    smiley


  • #8   7. jul 2015 Ej seriøst. Jeg har faktisk altid kørt med skruen spændt helt i bund på mine revoer, og de har holdt fint til det på 4 celler. Dog har jeg stålaksler på. Differne er shimmet og har aldrig givet problemer. Har dog skiftet en plast centeraksel for nylig. Sikkert pga den fik gas i landingen.

    Slipperen sidder der selvfølgelig for at beskytte drivlinien, men som hardcore basher går jeg ikke på kompromis med funfactor.

    Hjælper selvfølgelig at jeg har det meste af en revo liggende i dele, lysten til at skrue, og penge nok til at være ligeglad. smiley


  • #9   7. jul 2015 jeg er også selv typen der køre til MAX grænsen, og dem er vi sikkert mange af her inde, men jeg tænker mere på mange nye bruge RCG som et opslagsværk, til info. og de behøver måske at vide, at der er en indstillings mulighed for en hver smag.



Kommentér på:
E revo kobling

Annonce