{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.706 visninger | Oprettet:

link trailer eller hvad det nu hedder {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens

Er ved at prøve på at strikke en trækker og en trailer sammen, og den er ved at blive malet i skrivende stund har jeg da fået at vide, men hvordan griber man det an hvis man får den ide at lave noget i stil med det nedenstående link? den forreste trailer er jo nødt til at blive modificeret " lidt " for at den bagerste forbliver vandret når den bliver koblet på, men det er jo ikke det eneste, hjulene skal jo også ud bag den forreste trailer, kan bare ikke helt gennemskue hvad der er gjort for at det virker.......

https://www.youtube.com/watch?v=_skuga-ljJ4

næste spørgsmål er så, hvis det handler om at man har to af disse treakslede køletrailere til projectet, skal man så til at korte kassen og resten af rammen op, eller kan man lave den som den er på en eller anden måde? eller bliver trækket for langt hvis man ikke korter den forreste trailer?

http://www.modelskibet.dk/product/3-akslet-koeletrailer-til-tamiya-lastbiler-819/

Eller skal man vælge en anden trailer som den forreste? det var bare for at få to forholdsvis identiske køletrailere.....


undskylder iøvrigt hvis jeg har fået den oprettet det forkerte sted, var nemlig lidt i tvivl


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  link trailer eller hvad det nu hedder
  • #1   22. aug 2015 Nu er jeg ikke lastbil nørd men er det ikke bare at lave nogle længere chassi vanger til forreste anhænger så der er plads til en skammel bagved kassen og så sænke skamlen så meget som muligt ned imellem vangerne for at udligne højde forskellen på de 2 trailere ?

  • #2   22. aug 2015 Det er rigtigt nok at skamlen skal sænkes, det kommer jeg også frem til, men hvis man bare sætter nogle længere vanger på som det er, så kan man ikke sænke skamlen.
    Det stykke vange med hjul og skammel der kommer til at rage ud bag kassen er nødt til at blive sænket på en eller anden måde, ellers vil skamlen heller ikke kunne tippe ordentligt når man kører over ujænheder..... Rammen må heller ikke blive bredere eller smallere da det så får betydning for montering af aksler og alt miligt andet mellem vangerne som der så måske ikke er plads til ( hvis rammen bliver smallere ) eller der kommer alt for meget slør i, eller ikke kan nå ( hvis rammen bliver bredere ) det var derfor det kunne være rart at høre fra nogen der havde prøvet inden man selv gik igang, måske nogle billeder eller lignende.....


Kommentér på:
link trailer eller hvad det nu hedder

Annonce