{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
373 visninger | Oprettet:

Reflex Wheel Ultimate Touch RX {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen,

Jeg har et problem med ovenstående RX.

Når alle trim, rates og end points m.v står 100% i nul, så står kanal 1 (styreservoen) ca 18% til højre.

Er der nogen der kender denne radio og kan gi' et praj om hvad der kan være galt?

Jeg har fundet ud af at 100% expo og -18% subtrim kan sætte den i 0 men det forvirrer mig endnu mere?? (det gi'r 100% udslag til begge sider?)

Alle go'e råd er velkomne!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reflex Wheel Ultimate Touch RX
  • #1   27. aug 2015 Et billede mere

    profilbillede
  • #2   27. aug 2015 Kender ikke sættet men vil alligevel spørge ind til dit problem:

    Kan det være senderen er så smart den kan aflæse at servoen svinger 18% på grund af hornet er sat på 18% til den ene side, og ikke helt i center? Tænker at hvis du fjerner hornet, tænder for el i bilen så servoen er i nul, så sætter hornet på igen - om det måske hjælper?

    Du skriver også at Subtrim kan sættes til -18% så den kommer i nul. Vil det sige der også findes Trim som muligvis står i +18%?

    Helt urelateret, hvad synes du om radiosættet generelt?


  • #3   27. aug 2015 Hej Mark,

    Jeg har afmonteret servohornet og prøvet med neutral servo - uden held.
    Jeg har selv været inde på tanken om at Multiplex Rhino servo'en muligvis kan være programmeret til 18%, så jeg vil prøve at sætte en anden servo til.

    Begge trim, både sub- og normal- trim er sat 100% neutrale....

    Generelt er jeg meget tilfreds med sættet. Leveres med telemetri og sensorer til hastighed og temperatur. Indbygget modtager Volt telemetri. Meget lækker fornemmelse på både gassen og styrehjulet. Fedt med et touch-display.
    Masser af features. Kan anbefales .... hvis det da ikke er en generel bug at den ikke centrerer ;o)


  • #4   27. aug 2015 Hehe, tror vi må afvente at høre hvad resultatet er når du får testet med en anden servo.

    Sætter ser da ellers ganske fin ud.


  • #5   27. aug 2015 er det ikke bare fordi styrehjulet på senderen centrerer et forkert sted så den tror du hele tiden drejer 18%?
    det kan umuligt være noget feedback fra servoen. de bjælker viser bare hvilket signal senderen sender.


  • #6   28. aug 2015 Jo, men har nu erfaret at den nu centrerer ca det samme til den ANDEN side....?!?!
    Desuden så står den og "svæver" eller hopper og danser lidt uden man rører den...
    Den kan desuden pludselig "hoppe" op på 100% udslag hvis man holder styrehjulet mod højre....der når den nemlig kun op på ca 50% ad "normal" vej....

    Den ryger til reparation.....


  • #7   30. aug 2015 ja det lyder som et dårligt potentiometer eller noget i den stil.

  • #8   14. sep 2015 Nå - Carson har ombytten senderen...der er en ny på vej....både godt og skidt.
    OK med en ny sender men hvis det nu sker igen....


Kommentér på:
Reflex Wheel Ultimate Touch RX

Annonce