{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Opgradering af slash 4x4 {{forumTopicSubject}}

Hej RCG.

Jeg ville vise et par opgraderinger jeg har lavet på min slash, som I kan søge inspiration i og drage erfaringer fra. Bilen er oprindeligt en Stampede vxl 4x4, der er opgraderet og ændret en del, men det er en anden historie.

Bilen har kørt i et års tid med en mamba max pro. Den døde pludselig og det blev tid til en ny esc. Da jeg hader varme i mine motorsystemer, faldt valget på en ret stor ESC, nemlig en Hobbywing Quickrun 150A.
Ting der kunne have været bedre:
- ESCen går af og til direkte fra brems til bak. Det er ikke så tit, men irriterende, når det sker.
- Der er en fejl i auto lipo detect (som hobbywing selv indrømmer), som gør at den IKKE kan autodetektere 3S og 5S. det går fint med 2S, 4S og 6S. Hvis man skifter mellem 3S og 4S som jeg gør er det lidt belastende.

Positive ting:
- Den er relativ billig synes jeg. Jeg gav omkring 750,- for den.
- Til mit motorsystem og bil er den bare vildt overlegen. Den skifter nærmest ikke temperatur, selv efter en gang hård bash.
- Den har en rigtig god og blid start, som langt overgår mine Castle ESCer. Ikke helt som en sensored, men alligevel smiley

Da jeg basher og hopper en del, blev jeg irriteret over affjedringen bunder ud så nemt. Det har ingen betydning for køreegenskaberne, og er udelukkende fordi jeg ikke kan lide lyden. Problemet kunne formentligt sagtens løses med tykkere olie i de originale dæmpere, men jeg syntes, at det kunne være sjovt at sætte større dæmpere i. Valget faldt på et sæt fra HPI Vorza. Det er lækre store aludæmpere, der ser rigtigt godt ud på bilen. Dæmperne skal moddes lidt for at passe, men det er overkommeligt. Dæmperne kostede omkring 900,- fra USA. Dæmperne føles ret præcist som de originale, så indtil videre er der ingen forskel i kørslen udover at de er super smooth. Jeg ved ikke hvilken olie der er i nu, men jeg vil prøve med en 700 CPS som jeg har hjemme.

Sidst men ikke mindst blev jeg færdig med min kondensator installation. Som man kan se på mit galleri, havde jeg en rigtig grim montering af min kondensator. Jeg fik fat i en mindre der passer perfekt i min modtagerboks, så det ser pænt ud.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opgradering af slash 4x4
Kommentér på:
Opgradering af slash 4x4

Annonce