{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.638 visninger | Oprettet:

Justering og kørsel med Nitro i ullerslev/nyborg egnen {{forumTopicSubject}}

Fik liv i min kære rustler, har taget sin tid, den er læææænge om at komme igang, ( 20-30 selunder ialt, med lidt pauser imellem) men når den er startet kører den ok, men kan nok justeres bedre ind, ved ikke om det er gløderøret der er træt, eller. NItroen der er for gl...
Har skruet lsn godt 1/2 runde ind i forhold til std, og den kører godt 5-6 sekunder før rpm stiger og den så dør, men syns ikke rigtigt den stikker af fra stilstand, skal der varmere rør i, eller hvad er bedst nu her i det her vejr vi har.. Som jeg har læst mig frem til er trx 3230 varm og std rør, og 3232x skulle være koldt, men også mere holdbart..
Vil jo ikkeud i ogkøbe mig helt bankerot i dele, før jeg ved om motoren kan justeres bedre ind, så derfor jeg søger lidt vejledning og måske lidt hjælp, det sku også sjovere og køre et par stykker, kontra alene..

Temp målt ned oveni topstykket ved gløderør, lå på 85 grader ca, så enten måler jeg forkert, eller den kører mega fed blanding?? Forrør på udstødning er 130-140grader..

Før jeg ændrede på lsn, kørte den fint i tomgang næsten en hel tank, omend lidt højt, tanken var tømt på 15 min ca. (3/4 fuld).

Hsn har jeg mageret 1/2 runde ind, og den laver stadig røg, men har ikke haft mulighed for og krudte den af, mere end 10-15 meter. Men den bogger ikke. smiley

Kompressionsmæssigt, tror jeg den er ok, føler fin modstand når jeg drejer på svinghjulet, men igen har intet og holde op imod..

Kom gerne med råd, fif, osv.
Regner med og købe nitro fra morfars, når det er, samt et gløderør, for at prøve, resten må trisdan levere( regner med g investere i en pullstart, medmindre jeg får den justeret så den starter med det samme)

Lidt lang tekst, men skal jo bruge tiden på et eller andet når man nyder sin øl.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Justering og kørsel med Nitro i ullerslev/nyborg egnen
Kommentér på:
Justering og kørsel med Nitro i ullerslev/nyborg egnen

Annonce