{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Thomas O
Thomas O
Tilmeldt:
14. feb 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Ny helikopter, men hvilken??? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Har besluttet mig for at jeg vil lære at flyve med helikopter smiley

Jeg har købt en spektrum dx7
Phoenix simulator

Nu mangler jeg bare en god begynder helikopter, hvilken kan I anbefale??? Gerne en ordenlig kvalitet

Tænker på blade eller align t-rex
Men skal det være 4-kanals eller 6-kanals??
Og skal den være stor eller lille??

Jeg har kun fløjet med drone indtil videre.

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny helikopter, men hvilken???
  • #1   14. feb 2016 Jeg syntes at min Blade 200 SRX eller min Nano CPS er virkelig gode begynder modeller.
    Vil kun anbefale en 6 kanals eller mere. Som begynder ville jeg klart anbefale at gå efter nogle af dem der selv kan stabilisere sig i luften.


  • Thomas O
    Thomas O Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   14. feb 2016 Har du nogen erfaring med blade 230s?
    Er den for stor til at træne indenfor?


  • #3   14. feb 2016 Ja det ville jeg mene. jeg har kun fløjet indedørs med min Nano CPS, og min Blade MCPX BL. Min 200 SRX er alt for stor til indedørs.
    Fordelen ved at have en større model, er at den ikke er helt så vindfølsom som de små er.
    Jeg har også selv kigget efter 230 S, men med en Blade mCPX BL, en Nano CPS, 200SRX og en Align T-rex 450, som alle bruger forskellige batterier, så springer jeg over.
    hvis jeg skulle starte forfra, ville jeg nok bare vælge 230s og måske nano CPS, så man havde en til udendørs, samt en til indedørs.
    Det er meget rart at kunne træne indefor når det er koldt og mørkt


  • Lars K
    Lars K Tilmeldt:
    dec 2015

    Følgere: 3 Svar: 36
    #4   14. feb 2016 Blade 130x er fin indendørs og kan også bruges udenfor når det ikke blæser, trex 450 er en fin begynder ellers en 500 da den er mere rolig, flyver selv med en af hver og er nybegynder.

  • #5   16. feb 2016 Blade 130x er super til indendørs træning fordi den er opbygget ligesom de store modeller og flyver ligesådan.
    Til udendørs mener jeg ikke du skal have mindre end en 450. jo større jo mere rolig og mindre vindfølsom. Jeg startede selv med en t-rex 450 og den er super at øve med, og heller ikke så dyr når den bliver smadret. T-rex 250 flyver også godt men er noget lille hvis du kommer lidt for langt væk.


  • Thomas O
    Thomas O Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #6   16. feb 2016 Okay

    Jeg har besluttet at købe en T-rex 450 Plus DFC BNF

    http://rotordisc.dk/shop/t-rex-450-plus-9340p.html

    Hvad skal jeg mere bruge for at binde med min nye Spektrum DX7??

    Er det noget med at jeg skal have et satellite model ??
    Og hvilke batterier kan I anbefale ??


  • Lars K
    Lars K Tilmeldt:
    dec 2015

    Følgere: 3 Svar: 36
    #7   16. feb 2016 hvad har du af modtager, batteri 3s 2200 mah

  • #8   16. feb 2016 For at binde med spectrum skal du have en satelit til din modtager.

  • Lars K
    Lars K Tilmeldt:
    dec 2015

    Følgere: 3 Svar: 36
    #9   18. feb 2016 har en modtager og to satelitter liggende hvis du er interesseret

    profilbillede
  • Thomas O
    Thomas O Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #10   21. feb 2016 Har Købt en T-rex 450 plus mrs og en satelit, så ellers tak smiley

    Og tak for svarene.

    Nu glæder jeg mig bare til at modtage den smiley


  • #11   21. feb 2016 Den bliver du glad for. Overvej et trænerunderstel hvis du er begynder. 6 kanals helikopter er ikke så nemt som det ser ud til.

Kommentér på:
Ny helikopter, men hvilken???

Annonce