{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

4wd Diff...??? er her en klog ;-) {{forumTopicSubject}}

Hvordan ser et defekt 4wd ud..?? jeg har 2 buggyer og på den ene drejer alle hjul, hvis jeg drejer på et... på den anden er det kun de to der drejer modsat.??? de køre begge fint, men tænker at det er færdigt på den ene..??

på forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  4wd Diff...??? er her en klog ;-)
  • #1   20. apr 2016 Er der center diff i den hvor kun 2 af hjulene drejer rundt? Hvis ja, så kan den sagtens være ok.

    For at se en defekt diff, skal du åbne diff'et og kigge på gearene. Hvis de ser færdig ud, er de nok færdig. Når du drejer på outdrives fra diff'erne kan du også nogle gange høre et knas lyd, det er også et tegn på de enten er færdig eller bliver det pga sand eller små metal stykker indeni.


  • #2   20. apr 2016 Ja der er center diff på begge det er 2 Inferno, og jo kun 2 af hjulene drejer på den ene og må sige at jeg syntes at kende den der sand lyd smiley men den køre fint, den anden drejer alle hjul og de løber meget mere glat..

    Tak for hurtigt svar.


  • #3   20. apr 2016 Du kan sagtens opleve at det ikke er alle hjul der drejer rundt hvis du kun ruller det ene. prøv at rulle begge baghjul samme vej, så bør forhjulene dreje med.
    Hvis ikke så læg mærke til at center aksler drejer med.
    Hvis diffet er samlet ordentligt bør der ikke kunne komme sand i, det kan være ved krone/spidshjul der er kommer noget skidt ind.

    //Dan


Kommentér på:
4wd Diff...??? er her en klog ;-)

Annonce