{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.569 visninger | Oprettet:

Lipo lader - søger lidt vejledning {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Jeg går spændt og venter på en HPI e-firestorm flux. Jeg fordriver ventetiden med at finde et Lipobatteri(tænker 2 celler er rigeligt), da jeg ikke finde nogen glæde ved en bil der konstant går på baghjulene.

Når det så er sagt er jeg meget i tvivl mht. lader. Jeg vil egentlig gerne have en lader med display så jeg kan følge med i ladetid og sådan.... Ved faktisk ikke så meget om det, forestiller mig bare det er en fordel. smiley

Desuden er jeg igang med et FPV drone project, hvor 6S Lipo er ved at være "normen", ergo skal denne lader kunne klarer 6S.
Mit budget er meget stramt, så mente egentlig at have fundet den perfekte lader her: http://www.rckwebshop.dk/shop/hobbypower-pro-6-3884p.html

Det er lige i min prisklasse samt den har stik der passer til mine mange forskellige droner. Alt i alt virker det som den perfekte lader, problemet er bare at der er 20 dages leveringstid(hvis dette kan gøre det), det er længe at vente uden at være i stand til at køre med sin bil.

Er der nogen der kender til en tilsvarende lader i samme prisklasse, der kan klare 6S?

Takker pænt på forhånd.

Alt det bedste herfra

Stefan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lipo lader - søger lidt vejledning
Kommentér på:
Lipo lader - søger lidt vejledning

Annonce