{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lipo batterier
  • #1   27. maj 2016 Det har været oppe at vende i forum en milliard gange før...
    Og for at opsummere:

    www.hobbyking.com


  • #2   27. maj 2016 Lad os lige starte en debat her, det er trods alt fredag.

    Hvad er billigt?
    Er det 1S lipo'er du søger? eller måske endda 10S lipo'er?
    Hvad skal de bruges til? Er det en trail bil, en båd, en buggy? Måske endda en speedrunner?

    Alle steder har billige lipo'er, de er vel billigere end andre steder, så billigt må de være smiley

    For at give dig et svar på ét sted: hobbyking.com hvor det er mest kløgtigt at vælge EU varehus eller UK varehus. UK har højere forsendelses priser men nogle gange har de lige det batteri du ønsker som EU ikke har på lager.

    Lige for at smide lidt tændingsvæske på debatten: jeg fik købt nogle pæne udseende nano-tech 6S 1300mAh 25-50C lipo'er for ikke så lang tid siden. De ankom pakket godt ind og fristet mig til at omlodde stikkene og komme i gang med flyvningen med det samme. Efter min første flyvetur, tjekket jeg impedansen (indre modstand aka ohm) på disse små bæster og til min overraskelse fandt ud af at den påstand om meget lav impendans fra hk var ganske enkelt en løgn uden lige. Fra de forventet 1-3 Ohm, var vi faktisk oppe i 10-22 ohm per celle - tal som gamle batterier kan prale med.

    Beklager, jeg kom væk fra dit egentlig spørgsmål. hobbyking.com har nok de billigste batterier på markedet - personligt bruger jeg nu de penge på lotto.dk hvor chancerne om det store gevinst virker mere positivt end gode batterier fra hobbyking.

    Hvis du lige besvarer nogle af spørgsmålene foroven kan det være vi bedre kan vejlede dig smiley


  • #3   27. maj 2016 Ps. for at øge forvirringen, så har jeg også lige bestilt en ekstra 1300mAh lipo - jeg foretrækker at have et lige antal af de batterier jeg har...

  • #4   27. maj 2016
    #3
    Ved ikke hvorfor, men jeg har det fuldstændigt på samme måde...


  • #5   27. maj 2016 Takker for svarene.

    Skal nemlig til at kigge efter sådanne batterier inden for den nærmeste fremtid. smiley


  • Bjørn K
    Bjørn K Tilmeldt:
    jul 2011

    Emner: 9 Svar: 49
    #6   9. sep 2016 Hobbyking er billige, men min erfaring er at de "dør" hurtigere.

  • #7   9. sep 2016 Min erfaring med hobbyking batterier siger at deres nanotech er af blandet kvalitet. Deres 'heavy duty' har jeg kun gode erfaringer med.
    Men alle deres batterier er så billige at jeg godt kan leve med en smutter ind imellem smiley


Kommentér på:
Lipo batterier

Annonce