{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

gimbal hjælp dji {{forumTopicSubject}}

jeg har lige fået en phantom 2 hjem idag hvor der var gimbal monteret men den var pillet fra i pitch......jeg har nu sat det til men jeg synes ikke rigtig det fungere for når jeg drejer på knappen køre den enten den ene eller anden vej med fuld udslag jeg kan ikke sætte den i positioner det havde jeg regnet med!
hvad er forkert? den fungere fint nok i stabilisering det er kun den manuelle kontrol der fucker up


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gimbal hjælp dji
  • #1   28. maj 2016 Avs, så det var dig der endte op med den. Kiggede selv på den, men fandt ud af at sender/modtager kører 5.8ghz da det er en vision model. Det betyder at rækkevidden er begrænset og at man ikke kan bruge standard fpv udstyr på den.

    Mit råd er at sælge den igen og købe en med zenmuse gimbal istedet. Kun meget få bliver tilfredse med de billige kina gimbals som også er røvsvære at opsætte og få til at opføre sig ordentligt.



  • #2   28. maj 2016 Hvad med at hive fat i sælger? Jeg har nummeret på ham hvis du mangler det.

  • #3   28. maj 2016 har nummeret og har skam også fået hjælp til lidt andre ting kl vsr bare så mange igår da jeg sad og roede med det at jeg ikke ville ringe eller skrive.....er skam ganske tilfreds med selve "dronen" den flyver som den skal og bare et plus for mig det er 5,8ghz da det kamera jeg pt bruger til live feed køre 2,4ghz så er skam helt tilfreds smiley
    det er bare lige det med manuel tiltning af gimbal der driller mig for stabilisering køre helt perfekt jeg ville bare gerne man kunne justere den manuelt i "hak" og at.den ikke går enten helt ned eller hent op når jeg drejer på knappen .....men må prøve at koble den op og forsøge lidt indstillinger .....gimbals er bare helt nyt for mig så tænkte jeg lige ville høre hvis en.havde en nem logisk forklaring.....alternativt slår jeg bare manuel tilt fra og bruger den bare til stabilisering værrer er det ikke prisen var god så det overlever jeg smiley


  • #4   28. maj 2016 Ok, så er det jo ikke så slemt smiley

    Du skal starte naza assistant og kalibrere pitch kanalen. Hvis det ikke hjælper, så prøv om du skal finde softwaren til gimbal og se om du kan justere noget der. Evt en firmware update på den.


  • #5   28. maj 2016 det vil jeg prøve....men er det ikke noget med phantom 2 skal kobles på med naza v2 og ikke v1 som min phantom 1 køre med

  • #6   28. maj 2016 Jo, du skal bruge den version af assistant software som passer til Phantom 2. Driveren er dog den samme.

Kommentér på:
gimbal hjælp dji

Annonce