{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.249 visninger | Oprettet:

Gyro vs TSM eller AVC {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne godt finde på at udskifte mine Traxxas fjernbetjeninger, da de ikke virker særlig godt, og har problemer med Firmwaren.
Jeg er dog blevet vildt glad for Traxxas TSM modtagere.

Grunden til jeg valgte traxxas, var at de kunne kontrolleres fra mobilen, i forhold til Telemetri og endnu bedre at man også fil stability kontrol med.
Bare ikke særligt fedt når de går i stykker, hvis man får lukket mobilen når de opdatere.

Vil jeg kunne få samme funktion hvis jeg bare montere en Gyro på bilen? der kan man vel justere gain, direkte på gyroen, og dermed selv bestemme hvor meget den skal koorigere?

Hvis man skulle gå væk fra en traxxas, skal jeg så over til Spektrum med deres AVC, eller skal man montere gyro, og finde en helt anden fjernbetjening?
Telemetri, er meget fed at have, men umiddelbart ikke et krav længere.

Hvad kører i andre med og hvad vil i anbefale?
Jeg skal bruge dem til 3 stk XV-01 ( Rally, Onroad og Drift) samt til min overpowered Slash


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gyro vs TSM eller AVC
  • #1   29. aug 2016 Jeg har AVC i min rwd losi xxx-sct.

    Og hold kæft hvor er det lækkert.

    Jeg har den billigste spektrum sender der understøtter AVC.

    Nemlig dx2e. Der justere du gain på senderen ved hjælp af dualrate på senderen

    På de større spektrum sendere som dx4 kan du justere individuelt hvor meget styring og hvor meget gas AVC skal have en effekt på.


    Jeg kan godt anbefale AVC. Men har desværre ikke prøvet andet.

    Jeg gav 400 kr. For en sender og modtager der var taget ud af en ny bil og aldrig brugt


  • #2   29. aug 2016 Mikkel, det lyder lækkert. Umiddelbart er den ide, Traxxas har med at tilslutte det til telefonen virker kun, hvis man ikke får fucket det op mens den opdatere.
    Jeg har allerede grillet 1 4 kanals sender, en TSM modtager, og en normal modtager.
    Kunne vildt godt tænke mig den nye Spektrum DX6R, men syntes at 500Dollar lige er i overkanten.
    Ku være man skulle overveje det der spektrum. Hvor har du købt dit sæt henne?


  • #3   29. aug 2016 Jeg har købt min herinde på siden. Der dukkede lige pludseligt en annonce op med en der havde 3 stykker Til 400 stykket Som jeg så købte.


    Kam du ikke prøve at opdatere dem på ny så?


  • #4   29. aug 2016 Mikkel, næ, det vil de ikke. Den vil slet ikke tænde, så der er intet at gøre.
    Har prøvet at skrive til Traxxas, men de plejer ikke at yde garanti når man har handlet i USA.
    Håber de dog kan anvise mig til et kabel og noget software der kan geninstallere den originale software på den, men jeg tvivler.

    Har du fået AVC modtagere med til alle 3 fjernbetjeninger?
    Hvordan med telemetri, kan man få det med på spektrums modeller?


  • #5   29. aug 2016 Det var kun 1 sender og 1 modtager til 400kr. Som han så havde 3 par af smiley


    Spektrum understøtter telemetri ja, men der skal du mindst op i dx3r sender men en størrere skærm på. Og så skal du have en telemetri data boks i din bil der går i data indgangen på din modtager


  • #6   29. aug 2016 sanwa har også telemetri, det køre jeg med smiley

  • #7   29. aug 2016 Ralf, men har Sanwa nogen form for gyro, eller stabilitets ting?

  • #8   29. aug 2016 Det skal jeg ikke gøre klog på smiley jeg bruger det gyro, da jeg ikke kan lide hjælpemidler. smiley

Kommentér på:
Gyro vs TSM eller AVC

Annonce