{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.495 visninger | Oprettet:

Silikone slange til udstødning {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har en benzin båd hvor overgangen mellem manifold og potte er gået i stykker pga. Varmen. Den udvendige diameter på manifold og potte er 23,5mm. og længden skal gerne være 8cm, hvor dem jeg kan finde er 4 eller 6 cm. Jeg har skrevet til flere forretninger i Danmark uden held. Hvem har et godt bud?
God dag til alle.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Silikone slange til udstødning
  • #2   9. okt 2016 Hej Manse. Den slange på billedet er faktisk kølerslange fra en bil, men den holdte kun i ca 20 minutter... Kan du huske hvad de slanger du bruger hedder / fabrikat?

  • #4   9. okt 2016 hvis du kan så få udstødning og manifold til at passe 100% over for hinanden .
    det holder ikke da du har en forskydning på rørene .

    hvor meget skal det kunne give sig ?
    for evt sæt et andet stykke rør over og på den måde kan du få den ønsket længde
    eller svejs et stykke på manifolden så den passer ud for udstødningen

    jeg kører selv med large scale biler og hvis udstødning og motor er 100% over for hinanden ødelægger den ikke slangerne
    hvis du så samtidig gør at det ikke kan bevæge sig har du en rigtig go løsning .

    held og lykke med det .


  • #6   10. okt 2016 Tak for alle svar.
    ZipZero: udstødningen ligger løst i bunden af båden, så den vil være ud for afgangsrøret ved montage. Det undrer mig at den bare flækkede efter 20 minutter drift.


  • #7   10. okt 2016 Det gør den fordi den kan bevæge sig og da du bruger silekone slange som bliver meget blødt når det bliver varmt og derved ikke er centret mere .
    Klods udstødningen op og fast gør den så virker det med kølerslange og alt det der .


Kommentér på:
Silikone slange til udstødning

Annonce