{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Traxxas Summit forslag til grundlæggende forbedringer {{forumTopicSubject}}

Jeg har byttet mig til en Traxxas Summit 1/10, brushed men med Dewalt motor så masser af kraft stadig. Jeg leder efter forslag til fornuftige forbedringer i forhold til standard setup. Ikke dyre ting, ikke til at starte med i hvert fald.

Desuden forslag til nye dæk og/eller hjul, dem der fulgte med er fede nok men slidt ned.

Nogen der har nogen tips og råd derude? LIPO siger sig selv og er på min liste smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Traxxas Summit forslag til grundlæggende forbedringer
  • #2   19. okt 2016 Jeg har haft Big Joe 40s, Trencher X og Badlands på min Summit, og jeg må sige jeg foretrækker de originale Canyons. Big Joe og Trencher er dog heller ikke dårlige.

    Jeg har et sensored brushless sæt i, og kører på 4S hyggekørsel. Drivlinien holder ok til det, men jeg satte stål center aksler i, da jeg rev bunden i stykker med en løs pin fra plastik center akslen, og jeg har opgraderet med alu-toe links og pushrods løbende, når jeg har bøjet dem af stål.

    Chassis brace kan godt anbefales, jeg knækkede ihvertfald ofte det bageste bulkhead indtil jeg fik sådan en på.

    Hvis du ikke har lysbaren med de 4 dioder på allerede, var den det første jeg ville købe. Der skal være lys på en Summit smiley


  • #3   19. okt 2016 Lysbaren fulgte med, har ikke fået tjekket om den virker

Kommentér på:
Traxxas Summit forslag til grundlæggende forbedringer

Annonce