{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil køre i bakgear hele tiden
  • #1   14. nov 2016 Da du havde installeret ESC'en og satte den op. huskede du at nulstille Throttle trim på din sender?

    Servoen snurre fordi den forsøger at centrer sig selv hele tiden når den bare venter på en kommando, det er meget normalt og er det en billig eller bare svag servo er den ikke stærk nok til det arbejde den skal udføre.

    Hvilken servo bruger du til styretøjet? Hvis du vil være fri for den forbandet snurren skal du have fat i en anden servo og hvis det er det du vil så bør du overveje en af disse. Xpert RC's WR-4401, WR-6601 eller WR-7701. De siger ikke alverden før de bestiller noget, men de koster også men de er pengene værd. Men igen skal du have kvalitets servoer så koster de.
    Du kan lige se min video med en WR-6601 http://www.rcgalleri.dk/video/diverse-rc/20751-xpert_wr_6601_servo


  • #2   14. nov 2016 Jeg vil påstå servoer skal knurrer..
    Hvis du løfter forenden på din bil, så forhjulene ikke har kontakt til noget, så bør det stoppe og måske kan du sætte den igen uden den siger noget. Men så snart du drejer bare en lille bitte smule, så knurrer den igen.
    Som Danny skriver prøver den er centrere sig selv, men fordi der er belastning kan den ikke nå sit nulpunkt helt præcist.
    En stærk og som regel også hurtig servo er en god ting at have, men lyden tvivler jeg på er sådan lige at slippe af med.


  • #3   14. nov 2016 Rasmus se min video smiley
    sådan en WR servo holder bare kæft, også selv om man vrider i styretøjet siger de knap et kvæk. Det er først når de bestiller noget de siger noget.

    Jeg må sige jeg er dybt uenig i at servoer skal knurre, jeg hader den lyd, jeg frygter hele tiden lortet er ved at stå af. Men det er jo en smagsag hvad man fortrækker.


  • #4   14. nov 2016 Hvis du har to styreservoer, kan de godt modarbejde hinanden lidt. Det er også almindeligt servoerne snakker lidt, men de skal jo ikke give styreudslag uden du drejer på rattet.

    Jeg vil gætte på med sådan en TQ3 at potmetrene er blevet snasket til. Det er en gammel fætter, og det er et almindeligt problem. De er ikke så svære at skille ad og rense med lidt sprit, men det kan godt give lidt sved på panden når de skal sættes sammen igen. Ellers må du ud og finde et billigt 2.4ghz anlæg.


  • #5   14. nov 2016 Jeg vil så lige komme med en lille rettelse til Don's gode forslag omkring rensning.

    Man må IKKE bruge sprit til at rense elektronik. sprit er et oliebaseret produkt og det efterlader en ultra tynd film som suger snavs og snask til sig.
    Vil man rense elektronik så skal man bruge Isopropylalkohol. Det fåes hos bla. matas.
    https://www.matas.dk/matas-isopropylalkohol-99-500-ml
    Det efterlader ingen film men fordamper blot uden at efterlade noget som helt andet end en ren overflade.

    Jeg har brugt isopropylalkohol i mange år og folk som har renset feks. video hoveder brugte det også.


  • #6   14. nov 2016 Vigtigt! Men hvis du kun har lidt sprit skal det nok gå.

  • #7   14. nov 2016 Men hva så med at den vil køre i bakgear hele tiden kan det være fordi jeg ikke har nulstil den rigtigt. Men hvordan skal den stå på min sender så hvis den skal stå rigtig når jeg indstiller esc'en:)?

  • #8   14. nov 2016 Den knap på fjernbetjeningen, der hedder throttle trim skal være i midterposition, når du kalibrerer ESC'en.

  • #9   14. nov 2016 Så det vil sige nedad og i mellem de to pile? Bare for at være helt sikker

  • #10   15. nov 2016 Der er en indikator på, men bare stil den så den drejer lige langt til hver side. Det betyder ikke så meget, når bare du sørger for den står ens efter du har kalibreret din esc.

  • #11   16. nov 2016 bakgear mener jeg der er en lille hemmelig skrue til justering af trim, i bund og bag å din sender, mener den er ved siden af en af skruerne til at samlee med, så den er nem at forveksle,

    styretøj på revo, er std med 2 servoer, man kan nemt fjerne den knurrren, hvis servoerne er ok.
    du er nøs til at pille det ene servoforbindelse af, og se om pinden stadig er lige ud for bolt hul, hvis bare 1 mm ved siden af, vil den modarbejde den anden servo..der er masser af youtube videoer om det ,


  • #12   17. nov 2016 Der sidder kun en servo på min:) men må kigge. Jeg har prøvet at indstille esc'en ind forfra med senderen på nul, og det hjalp så nu er det kun styre servoen den er lidt galt med:)

  • #13   17. nov 2016 Hvilken servo er det som sidder i?
    Hvis den er for svag så vil den også knurre unødigt.


Kommentér på:
Vil køre i bakgear hele tiden

Annonce