{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

Marcus S
Marcus S
Tilmeldt:
27. nov 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

Kan ikke få hjul på? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Er der nogen der kan fortælle mig, hvorfor mine to forhjuls huller lige pludselig er blevet "mindre"? Har rigtig svært ved både at montere og afmontere dem på bilen. Har prøvede baghjulene på forhjulene, og her er der ingen problemer smiley

Er det normalt at der kommer en lyd fra bilen, når jeg drejer til især den ene side? Det lyder som om noget ikke sidder som det skal smiley

Vh. Marcus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke få hjul på?
  • #1   30. dec 2016 Til at starte med er det rart med nogen billeder af evt problem dernæst hvilken bil det er og så kan det være der er hjælp på vej smiley

  • Marcus S
    Marcus S Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #2   30. dec 2016 Sorry smiley

    Det er en HPI Sprint 2 Flux 2010 Chevrolet Camaro.

    Problemet ligger bare i, at 2 af hjulene (som har fungeret som forhjul) næsten ikke kan sættes på og tilsvarende tages af. Det er som om, at netop de to hjuls huller er krympet, da alle mine andre 6 hjul passer smiley


  • #3   30. dec 2016 Måske er dine hex nav i stykker svært og fortælle når man ikke kan se billeder af det som det drejer sig om smiley

  • #4   31. dec 2016 Hvis de seks andre hjul går fint på foran har du jo isoleret fejlen til fælgen. Så er der kun tilbage at se om det er hex'en på fælgene der går stramt, eller det er det lille runde hul akslen sidder igennem. Eller simpelthen købe nye hjul - det er ikke utænkeligt at der er en deal eller to her i markedet.

  • #5   31. dec 2016 Hvis man spænder hjulmøtrikken for hårdt, kan man deformere plast´en rundt om akslen, der så gør at den "binder" lidt

Kommentér på:
Kan ikke få hjul på?

Annonce